اولین مرحله از اعزام راهیان نور دانشجویی؛

سفر معنوی راهیان نور عملیات فرهنگی موثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام 300 نفر در قالب کاروان راهیان نور دانشجویی خبر داد و گفت: سفر معنوی راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۷۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: سفر معنوی راهیان نور عملیات فرهنگی موثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوهای معنوی تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام راحل، شهداء و مقام‌معظم رهبری و نیز آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت و تبیین ارزش‌ها و هنجارهای برگرفته از دوران دفاع مقدس برای دانشجویان است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی در این سفر معنوی به نوعی شبهات دانشجویان در مقوله دفاع مقدس و تاریخ 8 سال جنگ تحمیلی پاسخ داده می‌شود چراکه دانشجویان از نزدیک سختی‌های دوران دفاع مقدس را لمس خواهند کرد.

صدیقی با اشاره به اعزام دانشجویان از تمامی دانشگا‌های استان به مناطق عملیاتی گفت: از 12 اسفندماه این اعزام‌ها صورت خواهد گرفت و تا پایان سال یک‌هزار و 300 دانشجو در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی افزود: 300 نفر از دانشجویان در اولین کاروان اعزام خواهند شد این اعزام‌ها در قالب 2 کاروان از خواهران و یک کاروان از برادران خواهد بود و در سفری 5 روزه از مناطق عملیاتی در جبهه‌های جنوب بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دانشجویان پس از بدرقه به سمت استان خوزستان حرکت کرده و بازدیدی از پادگان دوکوهه خواهند داشت.

صدیقی ادامه داد: در ادامه سفر معنوی راهیان نور بازدید از مناطق شرحانی، فکه، هویزه و هور و طلائیه، یادمان شهدا در اروند و شلمچه در دستور کار قرار دارد همچنین دانشجویان در مسیر بازگشت از منطقه عملیاتی فتح‌المبین بازدید خواهند داشت.

وی افزود: با هر کاروان راوی و روحانی اعزام خواهد شد که البته کاروان خواهران یک طلبه خانم اعزام می‌گردد که در طول سفر پاسخ شبهات دانشجویان در بحث دفاع مقدس بیان و نیز روایتگری از زبان راویان تاثیر این سفر معنوی را دوچندان کند.

صدیقی در پایان تفاوت راهیان نور دانشجویی با اردوی راهیان نور دیگر اقشار را یک دست بودن زائران آن دانست و خاطرنشان کرد: در این سفر تمامی زائران از قشر جوان و دانشجو هستند و برنامه ریزی و کارهای فرهنگی، اجرایی و آماد مناسب در این زمینه صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار