خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان؛

حضور مردم در هفت اسفند ماه باعث افتخارو سربلندی نظام است

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت:حضور مردم در هفت اسفند ماه باعث افتخارو سربلندی نظام است.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قربان شهریاری در گفت گو با خبرنگاران ضمن تبریک  حضور سیاسی مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت:   حماسه پرشکوه هفتم اسفندماه 94 مدال افتخار آمیز مجددی  بر سینه مردم فهیم و غیور ایران اسلامی، بخصوص مردم  استان گلستان عزیز بود.

وی تصریح کرد: شوق مشارکت برای خلق یک حماسه سیاسی در چهره مردم گلستان که خودشان را موظف دانستند با حضور در شعب اخذ رای و انداختن رای خود در صندوق، عشق و ارادت خود را به نظام دینی نشان دهند و ثابت کنند پشتیبان انقلاب اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه هستند تماشایی بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان ادامه داد: دانشگاهیان استان گلستان نیز به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفته و در کنار دیگر اقشار با حضور پر شور خود در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی معجزه دیگری را رقم زدند و عظمتی نو برپا کردند تا برای خلق حماسه سیاسی از انجام تکلیف خود عقب نماندند.

فربانی یادآور شد: به طور قطع آثار این حضور در عرصه های ملی و بینالمللی باعث افتخارآفرینی و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این حضور مردم پشتوانه نظام ارزشمند اسلامی در عرصه بین الملل، موجب تقویت بنیه قوای سه گانه در داخل، شادمانی بزرگان انقلاب، شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و تحکیم وحدت و مایه عزت ملت فهیم ایران شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در پایان بیان داشت: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان گلستان این پیروزی بزرگ ملت را به حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تبریک و شادباش عرض می نمایم و امیدوارم بعد از پایان رقابت شاهد طلوع رفاقتها بوده تا جشن ملی را با حس شادی و نشاط به تماشا بنشینیم و به این همدلی و حماسهآفرینی مباهات کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار