خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای گلستان در خصوص گلایه جانبازان که علی‎رغم مشکلات معیشتی، سریال‎ها وضعیت آنها را آرمانی نشان می‎دهد، گفت: مشکلات و مسائل جانبازان به کرات اطلاع‎رسانی کردیم و اگر هم سوژه‎ای باشد آن را دنبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۴۴۶۰۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، بهرام عبد الحسینی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران و در بازدید از نمایشگاه مطبوعات اسستان گلستان اظهار کرد: برای ایجاد توسعه در هر کشوری نیاز به توسعه فرهنگی ملموس است و رسانه‎ها نقش اساسی را در این مسیر ایفاء می‎کنند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‎ای که امروز بعد از چند سال برگزار شده باعث ایجاد تعامل در بین اصحاب رسانه خواهد شد و در بازدید مسئولان نیز توان و ظرفیت رسانه‎های استان گلستان نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان ابراز داشت: اگر برنامه‎ بلند مدتی برای نمایشگاه‎ها و مطبوعات در استان گلستان نوشته شود قاعدتا باعث ایجاد رشد و توسعه فرهنگی در جامعه خواهد شد.

عبد الحسینی با بیان اینکه گلستان از تمدن غنی برخوردار است، افزود: رسانه‎های استان گلستان هنوز به حد فرهنگ و تمدن استان گلستان نرسیدند و نیاز است که مسئولان و اصحاب مطبوعات تلاش کنند که ما به آن سطح برسیم.

وی با بیان اینکه کسانی باید در مطبوعات ورود پیدا کنند که اطلاعات کاملی از وضعیت استان داشته باشند، ابراز داشت: کار رسانه‎ای بسیار سخت است و باید خبرنگار با عشق و علاقه رقم بزنند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص گلایه جانبازان که علی‎رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی ایثارگران ، سریال‎های صدا و سیما که وضعیت جانبازان و خانواده ایثارگران را مطلوب نشان می‎دهد و این امر موجب شده که برخی از مردم از روی ناآگاهی به فرزندان ایثارگران بی‎حرمتی کنند ، ابراز داشت: فضای رسانه‎ای صدا و سیما یکی از محورهای ما بحث ایثار و شهادت است و ما در طول سال برای ایثارگران برنامه داریم.

عبدالحسینی بیان داشت: جانبازان الگوهایی ما هستند و مستندات زیادی از این عزیزان کار کردیم و مشکلات و مسائل آنها را نیز به کرات گفتیم و اطلاع‎رسانی کردیم و اگر هم سوژه‎ای باشد این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما مسئول کمیته اطلاع‎رسانی اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان است که در سال آینده برگزار می شود، ابراز داشت: برنامه‎های خوبی برای اجلاسیه تدارک دیدیم و با همکاری بسیج رسانه در سال آینده جشنواره‎ای را به صورت منطقه‎ای برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با بیان اینکه به زودی سایت کنگره 4 هزار شهید استان گلستان را به زودی راه‎اندازی خواهیم کرد، گفت: به زودی یک کنفرانس مطبوعاتی را با حضور استاندار گلستان و سردار صادقی برگزار خواهیم کرد.

مشکلات جانبازان را دنبال می‎کنیم/ رسانه گلستان به حد فرهنگ و تمدن استان نرسیدند

مشکلات جانبازان را دنبال می‎کنیم/ رسانه گلستان به حد فرهنگ و تمدن استان نرسیدند

مشکلات جانبازان را دنبال می‎کنیم/ رسانه گلستان به حد فرهنگ و تمدن استان نرسیدند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها