فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: انتخابات 7 اسفند سبب شگفت‌زدگی جهانیان در برابر شکوه حضور ملت ایران شده است.
کد خبر: ۸۶۴۴۶۱۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار رضا ترابی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور با‌شکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور و به‌خصوص در استان هرمزگان، اظهار داشت: هر انتخاباتی در کشورمان به مصداق یک جهاد بزرگ با دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است که به پیروزی منجر می‌شود.

وی عنوان کرد: میزان مشارکت در انتخابات معیار محکمی برای سنجش میزان مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی است و به‌ حق باید گفت که ملت ایران به پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون پاک و مطهر شهدا ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار نظام است، خاطرنشان ساخت: عزم بلند مردم برای حضور در انتخابات و پیام روشنی که از ناحیه برگزاری منسجم انتخابات به همه جهانیان به‌خصوص معاندان ایران اسلامی مخابره شده، سبب بروز یاس در میان جبهه استکبار می‌شود.

ترابی افزود: حاصل مشارکت گسترده مردم در انتخابات 7 اسفندماه کور شدن چشم توطئه‌های فراوانی است که در منطقه و توسط عوامل وابسته به استکبار بر علیه امنیت و همبستگی ملت ایران در حال طراحی و اجرا بود.

وی به اهمیت انتخابات به عنوان یک مسئله ملی اشاره کرد و بیان داشت: فضای همدلی از روز بعد از انتخابات باید جایگزین فضای رقابت در جامعه شود و همه به منتخبین مردم برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت و اقتدار کشور کمک و هم‌فکری دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: انتخابات در کشور ما امانتی از سوی امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و کمک به دستگاه‌های مختلف نظام برای پیشرفت و تعالی کشور است و مشارکت مردم در این عرصه مشارکت در سرنوشت و کمک به پیروزی کشور و حرکت توام با اقتدار در عرصه‌های جهانی است.

وی عصبیت دشمنان نظام از حماسه 7 اسفندماه را نشانه مهمی در پیروزی ملت ایران دانست و گفت: رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه و هدایت‌های دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ترابی در پایان از تلاش‌های صبورانه بسیجیان استان در همکاری با روند تامین امنیت صندوق‌ها و شعب اخذ رای نیز تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات