مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل:
خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران این رقم با کاهش بسیار چشمگیری مواجه بوده که در این زمینه تعامل و همکاری تمامی همکاران در به نتیجه رساندن این مهم در شرکت شایسته قدردانی است.
کد خبر: ۸۶۴۴۶۳۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی خاک‌نژاد در جلسه بررسی روند ارائه خدمات‌رسانی در حوزه آب و فاضلاب به شهروندان در اردبیل اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان برای خدمت‌رسانی مناسب و شایسته به مشترکان زمان تماس تا رفع اتفاق را کاهش داده است تا این امر زمینه‌ساز رضایتمندی مردمی شود.

وی از کاهش زمان تماس تا رفع اتفاقات در سطح استان به 150 دقیقه در دی‌ماه خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های اساسی تلاش و جدیت بر این است تا این زمان به زیر 100 دقیقه در پایان سال کاهش یابد که در این زمینه تلاش و اهتمام جدی داریم.

خاک‌نژاد با اشاره به اینکه زمان تماس تا رفع اتفاق در پایان سال 93 بیش از 10 ساعت بود بیان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران این رقم با کاهش بسیار چشمگیری مواجه بوده که در این زمینه تعامل و همکاری تمامی همکاران در به نتیجه رساندن این مهم در شرکت شایسته قدردانی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل از اتصال تمامی شهرهای استان به سیستم ارتباطات مردمی 122 خبر داد و گفت: سامانه 122 در سال 87 و در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، خلخال، گرمی و مشگین‌شهر راه‌اندازی شده و تا اوایل سال 94 در این شهرها به مردم خدمات ارائه می‌کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت افزایش گستره خدمات سامانه 122 و در یک برنامه‌ریزی 3 ماهه تمامی شهرهای باقیمانده از مرحله نخست اجرای سامانه یعنی شهرهای بیله‌سوار، نمین، کوثر، نیر، سرعین، هیر، رضی، لاهرود، انگوت، اصلاندوز، جعفرآباد، هشتجین، کلور، عنبران و آبی‌بیگلو به این سیستم وصل شده و رفع حوادث شبکه و اتفاقات آب و فاضلاب با مدیریت سیستم مرکزی در ستاد شرکت انجام می‌شود.

خاک‌نژاد هدف از اجرای این برنامه را تلاش برای خدمات‌رسانی به موقع و در خور شان مردم استان با مدیریت آنلاین و ثبت واقعی گزارشات مراکز رفع اتفاق در سطح استان دانست و افزود: در ابتدای سال آمار عدم ثبت گزارشات اتفاقات بیش از 50 درصد بوده که با توجیه اهمیت موضوع، این رقم به کمتر از دو درصد رسیده است.

ارسال نظرات