دولت با چالشی جدی از طرف مردم مواجه است و نسبت به این دو سال و نیم عملکردش نتوانسته است که برگ برنده ای را به مردم نشان دهد و معمولا دولت ها در چهار سال اولشان با اقبال گسترده مردم مواجه هستند و بعد از آن یک مقداری با چالش هایی مواجه می شدند اما امروز شاهد هستیم که دولت به دلیل ضعف در عملکردش و نپرداختن به مسائل اصلی مردم با چالشی جدی مواجه است.
کد خبر: ۸۶۴۴۷۵۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: در انتخابات اخیر آن چیزی که برآیند کلی را در کشور نشان می دهد این است که جریان اصولگرایی اکثر کرسی ها را در مجلس پر کرده است  و این اتفاق یک پیامی برای جریان دولت دارد که علارقم همه تلاشهایی که برای انتخابات نجام داد و بعضا این تلاش ها در راستای عبور از قانون بود و با استفاده از پول بیت المال برای رسیدن به مقاصد خودشان استفاده کردند اما امروز کمترین گزینه ها با رویکرد دولت وارد مجلس شدند.

وی افزود: دولت با چالشی جدی از طرف مردم مواجه است و نسبت به این دو سال و نیم عملکردش نتوانسته است که برگ برنده ای را به مردم نشان دهد و معمولا دولت ها در چهار سال اولشان با اقبال گسترده مردم مواجه هستند و بعد از آن یک مقداری با چالش هایی مواجه می شدند اما امروز شاهد هستیم که دولت به دلیل ضعف در عملکردش و نپرداختن به مسائل اصلی مردم با چالشی جدی مواجه است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: دوره ماه عسل دولت تمام شده است و در این دو سال و نیم دولت هیچ آورده ای برای مردم نداشته است و سفره های مردم کوچکتر شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: این انتخابات نشان داد که مردم از جریان اصلاح طلب عبور کرده اند و در کلان کشور، جریان اصلاحات در اقلیت قرار دارد.

وی افزود: اظهارات مرعشی فرار به جلو بود و هنگامی که شکست خودشان را در کلان کشور دیدند دست به این اظهارات زدند و این افراد ناچار هستند چنین تحلیل هایی کنند تا از این بحران خود را نجات دهند اما بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به این افراد می گویم اگر به آغوش مردم باز نگردند، مانند سران این جریان و بعضی از افراد اصلاحات، مردم آنها را طرد خواهند کرد.
ارسال نظرات