آقای هاشمی زیاد دل خودش را خوش نکند چون که همین آقایان بودند که به هاشمی گفتند عالیجناب سرخ پوش و همین افراد بودند که در مجلس ششم به هاشمی حمله کردند.
کد خبر: ۸۶۴۴۷۷۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: در تهران هجوم ناجوانمردانه ای به اصولگرایان شد و در شهرستان ها نتوانستند این اقدام را  فراگیر کنند و رای ندادن به آقایان یزدی و مصباح به دستور اربابانشان بود و کسانی که به این آقایان رای ندادند نیتشان قربت الی بی بی سی بود.

وی افزود: در سراسر ایران اصولگرایان پیروز شدند نه اصلاح طلبان؛ آقای هاشمی زیاد دل خودش را خوش نکند چون که همین آقایان بودند که به هاشمی گفتند عالیجناب سرخ پوش و همین افراد بودند که در مجلس ششم به هاشمی حمله کردند.

شجونی ادامه داد: همراهی هاشمی با جریان اصلاح طلب به ضرر خودش است؛ هاشمی مصلحت خودش را نمی داند اما نمی دانم چرا ایشان رئیس تشخیص مصلحت نظام است و این موضوع را درک نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هاشمی در انتخابات خبرگان در مقابل آقایان یزدی و مصباح هیچ شخصیت برجسته ای را نیاورد و با هجوم و تبلیغات و مهندسی کردن لیست های انتخابات موجب این اتفاق شد البته ما مانند آنها نیستیم که سطل زباله ها را آتش بکشیم و بگوییم که تقلب شده است و بسیجی بکشیم و نزدیک به هزار نفر جانباز و معلول به روی دست نظام بگذاریم.

شجونی تصریح کرد: بنده برای هاشمی متاسفم که با عارف عکس می گیرد و این یک نوع نادانی برای هاشمی است و شرم آورتر این است که حسین مرعشی گفته است که ده سال دیگر همه ایران در بلوغ سیاسی به تهران می رسد؛ این اظهارات توهین آشکاری به مردم یران است و این آدم بی مقدار حق نداشت که این گونه با مردم حرف بزند.


ارسال نظرات