نماینده مردم مهریز در مجلس بیان کرد: خود شخص مرعشی عقب مانده سیاسی است؛ برای اینکه نمی‎توانند به درستی اصالت مردم را تعبیر و جهت‎های سیاسی آنها را قضاوت کند و ما نمی‎توانیم این عبارت را ملاک و شاخص در تعیین جهت سیاسی افراد بدانیم.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۰۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده مردم مهریز در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات حسین مرعشی مبنی بر عقب مانده بودن مردم شهرستان‎ها به لحاظ توسعه سیاسی به علت عدم رأی به ائتلاف هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان تصریح کرد: این اظهارات توهین‎آمیز مرعشی ریشه در نگاه لیبرالی او دارد.

زارع زاده در ادامه گفت: خود شخص مرعشی عقب مانده سیاسی است؛ برای اینکه نمی‎تواند به درستی اصالت مردم را تعبیر و جهت‎های سیاسی آنها را قضاوت کند؛ چنین اظهاراتی فاصله گرفتن از خط اصیل انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آقای مرعشی باید به خود بیاید و از بیان همچین عبارت زشتی که بر زبان آورده توبه کند.

وی در توضیح چرایی اظهارات مرعشی توضیح داد: این آقایان جهت سیاسی کشور را زمانی سالم می‎دانند که با اقبال کامل به سمت آنها و ائتلافشان باشد، درحالیکه مردم شهرستان‎های کشور بیشترین اقبال را به نظام دارند و اکثریت مردم تهران نیز جهت سیاسی آنها سمت و سوی انقلابی و ارزشی و دین مدارانه است.

نماینده مردم مهریز در مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تهران کلکسیون تجمیع افراد متفاوت است در برخی از بهره‎ها با کم‌توجهی ارزشی، لیست افرادی که مورد قبول مرعشی و امثالهم است رأی می‌آورد؛ نکته مهم اینکه الان شهرستان‎ها و حتی روستاهای کشور نیز، در متن حوادث و مسائل و اطلاعات روز جامعه هستند و اینگونه تعابیر توهین بزرگی است به بدنه جمعیت کشور که در شهرستان‎ها متمرکز هستند.
ارسال نظرات