خوشبختانه عملکرد هیئت والیبال استان اردبیل در سالجاری باعث ارتقای جایگاه هیئت استان اردبیل در سطح کشوری شده است و قطعا برنامه‌های رو به رشد هیئت والیبال استان در سال آینده نیز تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۴۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: استعدایابی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت والیبال استان اردبیل برای سال آینده است که قطعا هیئت والیبال استان به این موضوع توجه جدی دارد و برای انجام هرچه بهتر این کار، با اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تعامل و همکاری خواهیم داشت.

وی گفت: برگزاری لیگ استانی والیبال یادواره شهدای مدافع حرم، استعدادیابی در بخش آقایان و بانوان والیبال در اردبیل، برگزاری جام روستایی والیبال استان اردبیل یادواره مرحوم حسین معدنی، کسب مقام اول مسابقات لیگ دسته سوم کشور توسط تیم والیبال جوانان استان اردبیل از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات هیئت والیبال استان اردبیل در سالجاری بوده است که امیدواریم سال آینده بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را در این عرصه کسب کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: هیئت والیبال استان اردبیل به منظور گرامیداشت روز ملی استان اردبیل سال آینده یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های کشورهای خارجی در اردبیل برگزار می‌کند که امیدواریم این کار با همکاری مسئولان استانی به سرانجام برسد.

فلاحی تصریح کرد: خوشبختانه آمار بیمه شده ورزشی والیبال در استان اردبیل امسال نیز افزایش داشته و حدود 2 هزار نفر در سطح استان اردبیل در رشته ورزشی والیبال بیمه شده ورزشی داریم که این موضوع نشان از اقبال جوانان و نوجوانان به رشته ورزشی والیبال را دارد.

وی بیان کرد:‌ خوشبختانه عملکرد هیئت والیبال استان اردبیل در سالجاری باعث ارتقای جایگاه هیئت استان اردبیل در سطح کشوری شده است و قطعا برنامه‌های رو به رشد هیئت والیبال استان در سال آینده نیز تداوم می‌یابد.

ارسال نظرات