كلنگ ساخت يادمان شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان زده شد

طي مراسمي با حضور مسئولان، كلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به زمين زده شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۶۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مراسم کلنگ زنی ساخت یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، سرهنگ سلامی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)، مدیران کل استان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

گفتني است، نخستين سالگرد دو لاله آسماني شهداي خوش نام دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان با حضور جمعی مدیران کل استان سمنان، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) و اعضاء هیئت رئیسه، اساتید، دانشجویان وکارکناناين دانشگاه در سالن آمفي تئاتر دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در این مراسم از شهدا به عنوان بهترین الگوها برای پیمودن صراط مستقيم یاد کرد و افزود: شهدا، در اوج صفا و اخلاص به استقبال شهادت رفتند و شهید شدند و ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو، حیثیت خود را از برکت خون پاک شهداى عزیزمان داریم.

مهدي شادنوش افزود: شهدا به خوبی با کسب معرفت به این شناخت رسیدند و پروردگار متعال را حاکم مطلق بر دلهای خویش قرار دادند.

وی در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به استرس، افسردگی و خستگی های امروز جامعه گفت: تنها راه رسیدن به آرامش خداباوری و خدامحوری در زندگی است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، دانشجویان و قشر جوان را به مطالعه خاطرات و سیره شهدا توصیه کرد و افزود: همه هویت شهید این است که باید برای خدا زندگی کرد.

شادنوش در ادامه با اشاره به برگزاري اردو راهيان نور در اسفندماه سال جاري گفت: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ضمن آشنا كردن نسل جوان با ایثارگری ها و رشادت ها، با افزایش فضای معنوی زمینه خودسازی و آرامش روحی روانی را فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار