فرمانده انتظامی استان عملكرد موفق نيروی انتظامی استان را در آزمون تامين امنيت انتخابات برگ زرين ديگری برافتخارات اين نيرو بيان كرد.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۷۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار نورعلی ياری طی پیامی اظهار کرد: به درگاه الهی سر تعظيم فرود می آوريم كه ملت بزرگ ايران اسلامی با حضور مثال زدنی در صحنه، ياس و نا اميدی را بر اردوگاه مستكبران جهان حاكم كرده و بار ديگر در سايه انتخابات اقتدار روز افزون نظام اسلامی را در جهان به اثبات رساند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختياری در اين پيام افزود: مردم استان با تاسی از‌‌فرامين رهبر و مقتدای خود و پيام خون شهيدان با حضور حداكثری در انتخابات هفتم اسفند سهم خود را در آفرينش اين حركت عظيم به طور كامل ايفا كردند.

وی در ادامه اين پيام با تشكر از زحمات تك تك همكاران شجاع و متعهد فرماندهی انتظامی استان گفت: عملكرد موفق پليس استان در آزمون تامين امنيت انتخابات برگ زرين ديگری بر افتخارات اين نيرو افزوده است.

در اين پيام، سردار ياری ازملت بزرگ ايران به ويژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران، روحانيون، دانشجويان، فرهنگيان، احزاب و تشکل‌ها سياسی، نخبگان، اصناف و بازاريان، کشاورزان، اصحاب رسانه، نيروهاي نظامی و انتظامی، جوانان برومند به ويژه رأی اولی‌ها که اين حماسه كم نظير را خلق کردند، تشكر كرد.

در ادامه اين پيام آمده است پيروز اصلی انتخابات، ملت بزرگ ايران و بازندگان حقيقی مستكبران، بدخواهان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و يقينا روح بلند و ملكوتی معمار بزرگ انقلاب و شهيدان سربلند از خلق اين حماسه بزرگ خشنود بوده و نظاره‌گر عظمت و سربلندی ملت بزرگ ايران است.

فرمانده انتظامی استان در پایان اعلام رضايت رهبر فرزانه انقلاب را مهر تاييدی بر ولايتمداری همه آفرينندگان اين حماسه بزرگ دانست و به كليه نامزد های انتخابات توصيه كرد با پايان انتخابات رقابت را به رفاقت تبديل كنند و در هر سنگری خود را خدمت‌گزار بی‌منت ملت بزرگ ايران اسلامی قرار دهند.

ارسال نظرات