خبرهای داغ:
سرهتگ پاسدار دوستدار گفت: حفظ انسجام و آمادگی نیروهای بسیج و تقویت توان رزم، تقویت کار تشکیلاتی و ارتقا امنیت از مهم‌ترین اهداف رزمایش بزرگ فاطمیون است.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۸۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار  فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز گفت: رزمایش بزرگ فاطمیون سیزدهم و چهادهم اسفندماه 1394 در منطقه عمومی باجگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش فاطمیون در ایام فاطمیه و با اقتدا به‌نام مبارک حضرت زهرا (س) که نماد ولایت‌مداری است برگزار می شود، گفت: بسیجیان در این رزمایش با 10 گردان شامل 9 گردان بقیة‌الله(عج) و یک گردان کوثر(س) حضور خواهند داشت.

وی با بیان به اینکه بسیجیان ناحیه بقیة‌الله(عج) در این رزمایش بار دیگر با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت می نمایند، گفت: هر گردان با استعداد 250 بسیجی در این رزمایش حضور دارد که آخرین فنون رزمی را به نمایش خواهد گذاشت.

فرمانده سپاه بقیة‌الله(عج) شیراز افزود: حفظ انسجام و آمادگی نیروهای بسیج و تقویت توان رزم، تقویت کار تشکیلاتی، ارتقا امنیت، حضور مقتدرانه در صحنه عملیات ازاهداف مهم برگزاری این رزمایش از مهم‌ترین اهداف رزمایش بزرگ فاطمیون است.

وی ادامه داد: دوره های آموزش امداد و نجات، کمین و ضد کمین، بازپس‌گیری، کنترل معابر، پدافند دورادور و مستقل عمل کردن در این رزمایش برگزار می شوند.

سرهنگ پاسدار دوستدار با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، امروز بسیجیان علاوه بر پاسداری از ارزش‌های انقلاب در راستای دفاع از حریم ولایت در برابر گروهک‌های تکفیری و سلفی مقاومت و ایستادگی می‌کنند، گفت: حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس، مقابله با فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی، حضور در اردوهای جهادی ایام تعطیلات نوروز و شرکت در اجرای طرح های سلامت نظیر  واکسیناسیون  از دیگر فعالیت‌های بسیجیان بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها