خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد ملت ایران از عمق جان انقلاب اسلامی را دوست دارند و برای " نَه گفتن به دشمن " وارد صحنه شدند.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۸۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز با بیان اینکه پیروز انتخابات ملت بزرگ ایران هستند، گفت: دغدغه نمایندگان و مسئولان باید " تلاش در راستای پیشرفت کشور "،  " پرداختن به موضوعات اساسی کشور "، " ایستادگی در مقابل استکبار جهانی " و مهم تر از همه " توجه به استعدادهای درونی کشور برای حل مشکلات مردم " باشد.

وی با تبریک حضور چشم گیر مردم در صحنه انتخابات، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد ملت ایران از عمق جان انقلاب اسلامی را دوست دارند و برای " پیشرفت کشور "، " عزت ایران اسلامی " و " نَه گفتن  به دشمن " وارد صحنه شدند.

فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز گفت: رزمایش بزرگ فاطمیون با حضور دو گردان بیت المقدس و کوثر(س) بسیجیان شمالغرب شیراز سیزدهم و چهاردهم ماه جاری در منطقه عمومی دالین سپیدان برگزار خواهد شد.

وی هدف اصلی از برگزاری این رزمایش را تمرین عملی و آموزش های نظامی دانست و افزود: محور فعالیت های گردان بسیج خواهران در این رزمایش " امداد نجات " و محور فعالیت های گردان بسیج برادران " دفاع شهری ،پدافند دوررادور " می باشدو در حاشیه این رزمایش نیز دوره های فرهنگی و عقیدتی با هدف تقویت روحیه معنوی و رزمی بسیجیان برنامه ریزی شده است.

سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه " تاثیرگذار ترین دفاع نامتقارن را بسیج انجام می دهد "، گفت: ترویج فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی در شهرها، روستاها و محلات امنیت پایدار را در پِی خواهد داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در پایان صحبت هایش گفت: قطعا با حضور بسیجیان در عرصه های مختلف و ایجاد و تقویت آمادگی معنوی، نظامی و بصیرت افزایی، دشمنان انقلاب اسلامی هرگز به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها