به همت کارآفرین بسیجی و مساعدت بسیج سازندگی یک واحد تولیدی پرورش شترمرغ 30 رأسی با اعتباری بالغ بر250 میلیون ریال در تربت جام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
حسین رضا پور کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: واحد تولیدی پرورش شترمرغ 30 رأسی خودم را با اعتباری بالغ بر 250میلیون ریال از محل وام های خود اشتغالی بسیج سازندگی تربت جام تأمین که توسط مسئولان محلی و بسیج افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: قبل از این شغل بیکار بودم و به عنوان کارگر روز مزد ساده در شهر کار می کردم، تا این که از طرح های خود اشتغالی بسیج در شهرستان با خبر شدم.

وی اذعان داشت: تمام طرح های خود اشتغالی و پیشنهادی بسیج سازندگی را با امکانات خود سنجیدم و از آن جایی که مکانی برای احداث واحد تولیدی پرورش شتر مرغ  در اختیار داشتم تصمیم به شروع کار درعرصه اقتصاد مقاومتی را گرفتم.

رضا پور افزود: با کمک کارشناسان خبره بسیجی در تربت جام کارگاه 20 رأسی شتر مرغ را برای شروع کار محیا کردم و امیدوارم با موفقیت در شغل جدید بتوانم سال آینده تسهیلاتی را برای توسعه این پروژه محلی و روستایی تقاضا کنم.

وی بیان داشت: با احداث این کارگاه پرورش شتر مرغ سه نفر از دوستان و خانواده  نیز در روستای بزد مشغول به کار شدند و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

گفتنی است؛ این کارآفرین از تسهیلات و مشورت کارشناسان بسیج سازندگی سپاه تربت جام برای احداث این واحد تولیدی بهره برده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها