دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه جنوب و غرب ارتش از اجرای عملیات تک شبانه در پادگان میشداغ برای زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۸۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جودکی دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه جنوب و غرب ارتش  از اجرای عملیات تک شبانه در پادگان میشداغ ارتش از 11 اسفند تا 6 فروردین ماه برای زائران راهیان نور خبرداد و افزود: این رزم شب عملیاتی دفاع مقدس با مهمات جنگی انجام می‌شود تا صحنه یک جنگ واقعی را برای زائرین تداعی کند.

دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه جنوب و غرب ارتش  به تشریح اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی ارتش که برای زائران راهیان نور در طول ایام نوروز برگزار می‌شود پرداخت و گفت: زائران راهیان نور پس از حضور در پادگان میشداغ ارتش و اقامه نماز و صرف شام در سه ستون به محل برگزاری رزمایش و تک شبانه هدایت می‌شوند و ما در آنجا تک شبانه با فشنگ و مهمات واقعی برایشان اجرا می‌کنیم که امیدواریم مورد استقبال زائران به ویژه جوانان قرار می‌گیرد.

جودکی  با بیان اینکه پادگان میشداغ همه ساله در ایام نوروز پذیرای هزاران زائر راهیان نور است، افزود: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای بیان رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان با بیان اینکه پادگان میشداغ ارتش پس از عملیات طریق القدس و فتح المبین به عنوان قرارگاه تاکتیکی نیروی زمینی استفاده می شده است، افزود: شهید صیاد شیرازی که نامش زینت بخش این پادگان است با استقرار یک قرارگاه تاکتیکی مستحکم در این پادگان شرایط طراحی عملیات‌های فراوانی را در طول دفاع مقدس در پادگان میشداغ فراهم کرد.

ارسال نظرات