در جلسه‌اي كه روز گذشته با حضور هيأت رييسه «نكوداشت ايثار» در محل دبيرخانه مجمع برگزار شد، برنامه‌هاي سومين نشست مجمع «نكوداشت ايثار» مورد بحث، بررسي و هماهنگي‌هاي لازم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۹۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني خانه فرهنگ ايثار، در اين جلسه مصوب شد كه سومين نشست «مجمع نكوداشت ايثار» با هدف توسعه فرهنگ فداكاري و ايثار، در روز دوشنبه17 اسفند 94، از ساعت 15 با حضور خيّرين نيك‌انديش «مجمع نكوداشت ايثار» در محل شوراي فرهنگ عمومي به نشاني : تهران- ميدان بهارستان- خيابان كمال‌الملك برگزار شود.

بر اين اساس، در ابتداي نشست يادشده، برگه‌هاي رأي از طرف هيأت رئيسه مجمع در اختيار گروه منتخب قرار مي‌گيرد تا رأي‌دهندگان با مراجعه به ميز گروه منتخب برگ رأي را دريافت ‌دارند و هر نامزد حق دارد به مدت 5 دقيقه به شرح سوابق و تبليغ فعاليت خود بپردازد.

بعد از راي‌گيري و شمارش آرا، پنج نامزد داراي بيشترين رأي، به عنوان اعضاي اصلي و نفرات ششم و هفتم به عنوان اعضاي علي‌البدل هيأت مديره معرفي مي‌شوند.

علاقه‌مندان به عضويت در مجمع مي‌توانند فرم ثبت‌نام را تكميل و به دبيرخانه ارسال كنند. گفتني است كه مرحله اول عضويت تا 16 اسفند 1394 و پذيرش مجدد عضويت از 18 اسفند سال جاري امكان‌پذير است.
ارسال نظرات