خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره شور نیکوکاری با شعار بهار همدلی

خبرگزاري بسيج: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری جشنواره شور نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری در این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۹۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری جشنواره شور نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری در این استان خبرداد.

مهدی مجلس آرا، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینم مطلب گفت: جشنواره شور نیکوکاری روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته در استان اصفهان همزمان با کل کشور برگزار می شود.
 
وی افزود: روز چهارشنبه بخشی از این جشنواره با ایجاد هزار پایگاه جمع آوری کمک های دانش آموزی در مدارس استان اصفهان انجام می شود و دانش آموزان کمک های خود را برای کمک به دوستان نیازمند خود اهدا می کنند.
 
مجلس آرا ادامه داد: 200 پایگاه جمع اوری کمک در سطح شهرهای استان اصفهان نیز برپا می شود که این برنامه از صبح تا شب روز پنج شنبه انجام می شود و عموم مردم می توانند کمک های خود را به این مراکز تحویل دهند.
 
وی ادامه داد: همانند سال های گذشتهروز جمعه 100 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی نیز در محل برپایی نماز جمعه سراسر کشور برپا می شود که این فرصتی برای جمع اوری و جلب مشارکتبیش از بیش مردم در کمک به نیازمندان می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به بخش ویژه این جشنواره اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه این جشنواره به وصرت نمادین در آموزشگاه دختراه شهید شریف واقفی با حضور مسئولان استانی برگزار و روز پنج شنبه نیز از ساعت 15 تا18 برنامه جمع آوری کمک به صورت نمادین با حضور هنرمندان اصفهان در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می شود.
 

ارسال نظرات