خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد امام(ره) گلستان :
مدیر کل کمیته امداد امام(ره) گلستان بیان اینکه بیش از 60 هزار مدد جو در استان گلستان وجود دارد، گفت: از این تعداد 52 هزار خانوار مستمره بگیر هستند.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۰۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم باغبانی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگار با بیان اینکه 300 هزار پاکت هدیه برای دانش آموزان تدارک دیده شده است، افزود: بچه‎های دانش آموز در سال گذشته نزدیک به 350 میلیون تومان کمک کردند و این هزینه‎ها بین دانش آموزان نیازمند در روز بعدی به صورت نقدی یا بن خرید کالا در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استان گلستان در سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون تومان در سال گذشته مشارکت مردمی داشتیم، افزود: نسبت به سال گذشته در این زمینه 40 درصد رشد داشتیم و امیدواریم امسال نیز با رشد خوبی رو به رو باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) گلستان با بیان اینکه در سطح شهرها پایگاه ثابت و سیار خواهیم داشت، یادآور شد: امسال تعداد واحد‎های سیار را در سطح شهر افزایش دادیم و از میزان پایگاه‎های ثابت کم کردیم.

باغبانی با بیان اینکه 90 پایگاه ثابت را در سراسر استان در نظر گرفتیم، بیان داشت: مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه بسیج نیز جمع آوری کمک خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که مردم در این جشن‎های نیکوکاری مشارکت کنند و خود مشارکت کنندگان این وجه‎ها و هدایای مردمی را بین نیازمندان توزیع کنند و بر این اساس هدایای جمع آوری شده از طریق مدارس، مساجد، پایگاه‎های بسیج و هیئت‎های عامل بین مردم توزیع می‎شود.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) گلستان با بیان اینکه پایگاه‎های سطح شهر و مصلی نیز برای جمع آوری این کمک‎ها مردمی در نظر گرفته ایم، گفت: افتتاح بازارچه و دستاوردهای خود اشتغالی از روز 16 تا 20 اسفند ماه در محل پارک شهر گرگان را در طول هفته نیکوکاری خواهیم داشت.

باغبانی با بیان اینکه 55 دستگاه تراکتور را بین خانواده‎های نیازمند با حضور معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد، بیان داشت: دیدار با مسئولان، نماینده ولی فقیه و علماء، افتتاح 487 واحد مسکن با حضور معاون وزیر مسکن از دیگر برنامه‎های ما در طول هفته نیکوکاری است.

وی افزود: وام‎های 10 تا 6 میلیون تومانی مسکن که برخی خانواده‎های تحت پوشش دریافت کرده بودند اما نتوانسته‎ بودند که واحد‎های مسکن را به پایان برسانند و با حمایت صورت گرفته توانستیم این واحدهای مسکن را به اتمام برسانیم.

باغبانی بیان اینکه بیش از 60 هزار مدد جو در استان گلستان وجود دارد، گفت: از این تعداد 52 هزار خانوار مستمره بگیر هستند و 70 درصد بانوان سرپرست خانوارهای ما تحت پوشش کمیته امداد هستند و حدود 12 درصد خانوارهای استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها