خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 اصفهان:
خبرگزاري بسيج:‌حجت الاسلام سید محمد هادی روح الامینی با اعلام این خبر گفت: ستاد طرح ملی حفظ قرآن کریم ناحیه دو اصفهان توانسته است امسال همزمان با برگزاری چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم مشارکت اقشار مختلف مردم را در این طرح جذب نماید.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۰۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام  سید محمد هادی روح الامینی با اعلام این خبر گفت: ستاد طرح ملی حفظ قرآن کریم ناحیه دو اصفهان توانسته است امسال همزمان با برگزاری چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم مشارکت اقشار مختلف مردم را در این طرح جذب نماید.

وی ادامه داد: اداره برق، زندان مرکزی اصفهان، اداره آموزش و پرورش، پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، بسیج دانش آموزی و مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان اصفهان امسال در اجرای این طرح ملی حضوری فعال و پویا داشتند و با این اداره همکاری و تعامل خوبی را در این راستا برقرار کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 اصفهان بيان داشت: تعداد 10 مدرسه، 1800 نفر زندانی و مددجو زندان اصفهان و 700 نفر از کارکنان و پرسنل ادارات برق اصفهان از جمله پایگاه های فعال این طرح در طول سال 94 بوده اند.

وي افزود: پیش بینی می شود که در آزمون نهایی و کتبی این دوره بیش از 3500 نفر قرآن آموز شرکت نمایند.

روح الاميني خاطرنشان کرد: آزمون نهایی و کتبی این طرح همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه 13 اسفند ماه در مدارس اصفهان، گلزار شهدا، امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان، امامزاده شاهزید(ع) اصفهان برگزار می شود و حضور برای کلیه علاقمندان به قرآن کریم آزاد و رایگان است و حتی افرادی که موفق نشده اند آزمون شفاهی را بدهند می توانند به حوزه های امتحانی مراجعه نمایند و ستادی با حضور مربیان قرآنی در این حوزه ها وجود دارد که از این افراد آزمون می گیرد و در ادامه نیز در آزمون کتبی حضور پیدا می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها