مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه گفت: وظیفه ما پرورش سلحشوران دیگری در عرصه سینماست، چرا که مرحوم فرج‌الله سلحشور دغدغه دین و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی را داشت.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۶۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ فتح‌الله میرکمانداری عصر امروز در نشست هنرمندان بسیجی در کانون بسیج هنرمندان بندرلنگه با تسلیت به مناسبت در گذشت فرج‌الله سلحشور کارگردان انقلابی سینمای ایران اظهار داشت: وظیفه ما پرورش سلحشوران دیگری در عرصه فیلم و سینما ست چرا که آن مرحوم دغدغه دین و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی را داشت.

وی افزود: این کارگردان فقید طول عمر خود را صرف معرفی ارزش‌های اسلامی و دینی در قالب تصویر نمود که نمونه بارز آن که در کارنامه هنری او می‌درخشد و می‌توان به فیلم و سریال یوسف پیامبر و مردان آنجلس اشاره نمود. که مورد استقبال جهانی مسلمانان و غیر مسلمانان قرار گرفت

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه تصریح کرد: در واقع سلحشور توانست خیلی از نگاه‌ها و مخاطبانی را در سراسر جهان به سینمای دینی و مذهبی ایران جلب کند او نشان داد که هرگز از ساخت چنین کارهای سنگینی هراس ندارد و حتی خود را برای ساخت فیلم زندگی حضرت موسی نیز آماده کرده بود.

میرکمانداری اضافه کرد: نگاه ما به ادامه دهندگان راه این کارگردان فقید انقلابی است که پروژه ناتمام ایشان را تکمیل کنند و مردم دنیا بار دیگر شاهد هنرنمایی هنر اسلامی هنرمندان این سرزمین باشند.

وی درپایان یادآور شد: این انقلاب اسلامی بود که چنین هنرمندانی را در خود پرورش داد، او پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ره) و متربی و مربی هنر انقلاب اسلامی بود و امروزه ایشان و شهید آوینی الگوی هنرمندان متعهد هستند.

ارسال نظرات