امام جمعه سروآباد، با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی، گفت: بازاریان نقش مهمی در راستای ترویج، توسعه و هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی دارند.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۰۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امام جمعه سروآباد صبح امروز در یادواره شهید اصناف سروآباد كه با حضور مسئولين شهرستاني و فرماندهان نظامي و انتظامي و ائمه جماعت شهرستان در مسجد جامع روستاي دورود برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این روستا به بیان ویژگیهای شهدای گرانقدر ایران اسلامی پرداخت و آنهارا الگوهای کامل ایثار و اخلاص عنوان کرد .

ماموستا سيد احمد سجادي با اشاره به اهميت درجه و رتبه شهدا نزد خداوند گفت: خداوند بارها در قران كريم درجه ي شهدا را بعد از پيامبران و علما قرار داده اند و فرموده اند: هر كسي كه در دفاع از خاك و خانه و وطن خويش كشته شود شهيد محسوب مي شود.

وی با بیان اینکه تا فرهنگ ایثار و شهادت در ایران حاکم است، دشمنان به هدف خود نمی‌توانند برسند، افزود: یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروزی آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهداي اين مرز و بوم است.

ماموستا سجادي با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بازاریان نقش مهمی در راستای ترویج، توسعه و هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی دارند.

اين مسئول در ادامه افزود: گنجینه ارزشمندی که از شهدا برای ملت ایران به یادگار مانده است بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم ناجوانمردانه دشمنان ایران در حوزه فکر،اندیشه وفرهنگ است و اگر جوانان ما به آنها اقتدا کنند قطعا نسل آینده ما موفق خواهد بود.

وی گفت: گوارا باد بر شهیدان این ضیافت و همنشینی با اولیاء و صلحا و افتخار و سرفرازی و عزت شامل حال پدران و مادران و همسران و فرزندان آنان که از این نعمت عظمی و ذخیره فنا ناپذیر برخوردار شده‌اند و از نور پر فروغ هدایت شهدا و جذبه الهی روحی و معنوی و شفاعت آن‌ها بهره‌مند گردیده‌اند.

وي همچنين خطاب به مسئولين بر رفع برخي از مشكلات روستاي شهيد پرور و يكدل دورود كه در نزديكي و همجوار شهر سروآباد واقع شده تاكيد كرد.

ارسال نظرات