خبرهای داغ:
دبیر استانی خبرگزاری شبستان گلستان:

شبستان در گستره دین، فرهنگ و اندیشه اطلاع‎رسانی می‎کند/ خبرگزاری بسیج بین خبرگزاری‎های مطرح گلستان است

دبیر استانی خبرگزاری شبستان استان گلستان با بیان اینکه شبستان در گستره دین، فرهنگ و اندیشه اطلاع‎رسانی می‎کند، افزود: بر اساس این سیاست‎ها نمایندگی خبرگزاری شبستان نیز در استان گلستان فعال است و در همه عرصه‎ها به خصوص عرصه فرهنگی و اجتماعی گام برداشته است.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۲۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ربابه کابلی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: خبرگزاری شبستان یک رسانه تخصصی در حوزه دین به شمار می‎رود و فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرد و مجوز فعالیت خود را از سال 1386 کسب کرده است.

وی با بیان اینکه شبستان در گستره دین، فرهنگ و اندیشه اطلاع‎رسانی می‎کند، افزود: بر اساس این سیاست‎ها نمایندگی خبرگزاری شبستان نیز در استان گلستان فعال است و در همه عرصه‎ها به خصوص عرصه فرهنگی و اجتماعی گام های خوبی برداشته است.

دبیر استانی خبرگزاری شبستان استان گلستان بیان داشت: نبود مرکز فرهنگی و هنری یکی از موضوعاتی است که  در طی سال های متمادی در خبرگزاری شبستان مورد توجه قرار گرفته و البته امیدهایی در راه است و امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

کابلی با بیان اینکه شهدای منا یکی دیگر از موضوعات مورد توجه ما در استان گلستان بود، گفت: در استان گلستان بیش از 40 نفر در فاجعه منا به شهادت رسیدند و بر این اساس به صورت میدانی به ابعاد این فاجعه دلخراش در شهرستان‎ها پرداختیم.

وی با بیان اینکه موضوعات مساجد یکی دیگر از برنامه‎های ما در خبرگزاری شبستان است، یادآور شد: موضوعات اجتماعی از قبیل مسکن مهر کلاله، نمایشگاه کتاب و سرانه مطالعه از موضوعاتی بود که مورد توجه این خبرگزاری قرار گرفته است.

دبیر استانی خبرگزاری شبستان به برپایی نمایشگاه مطبوعات استان گلستان اشاره کرد و گفت: از سال 1387 به بعد این چنین نمایشگاهی در سطح استان گلستان وجود نداشته و برگزاری این نمایشگاه را به فال نیک می‎گیریم.

کابلی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان همپای دیگر خبرگزاری‎ها در این نمایشگاه یک غرفه در نظر گرفته است، افزود: متاسفانه اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات استان گلستان ضعیف بود و این موضوع باعث شد در روزهای پایانی مهلت شرکت در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم که در روز افتتاحیه مسئولان بیشتری حضور پیدا می‎کردند اما تنها مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل صنایع دستی و میراث گردشگری حضور یافتند.

این فعال رسانه‎ای بیان داشت: علی‎رغم اینکه چند مدیر کل در سطح استان گلستان و جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند ولی انتظار این بود که مسئولان ارشد استان پررنگ‎تر در این نمایشگاه حاضر می‎شدند.

کابلی با بیان اینکه اطلاع رسانی درستی از حضور مسئولان در نمایشگاه صورت نگرفته است، گفت: امیدواریم در مرداد ماه که قرار است نمایشگاه دیگری برگزار شود این موضوعات اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات امروز گام‎های خوبی برداشته است، ابراز داشت: امروز رسانه‎ها و خبرنگاران از بیمهری جامعه، نبودن امنیت شغلی، مشکلات مالی، بیمه، مسکن خبرنگاران و نداشتن صنف دلسوز رنج می‎برد.

این فعال رسانه‎ای به حضور خبرگزاری بسیج در جشنواره مطبوعات گلستان اشاره کرد و گفت: امروز این خبرگزاری همپای دیگر خبرگزاری‎ها در عرصه‎های مختلف فعال است و توانسته در مدت کم جای خود را به خوبی پیدا کند و حتی در روز انتخابات مسئولان از این خبرگزاری به همراه خبرگزاری‎های فعال در ستاد انتخاباتی استان دعوت کردند.

کابلی ابراز داشت: با وجود مدیریت و فعالیت خبرنگاران فعال امروز خبرگزاری بسیج در گلستان رسمیت پیدا کرده است و جز خبرنگاران مطرح استان گلستان بشمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار