اساس اسلام بر سعادت و خوشبختی انسان نهاده شده و باورهای دین و احکام فقهی اسلامی و اخلاق الهی مربوط به حجاب نیز با همین فلسفه و حکمت حکیمانه الهی است.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۴۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:مسابقه راز حجاب با هدف آموزش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و پاسخگویی به سؤالات و شبهات پیرامون آن و ترویج سبک زندگی اسلامی تدارک دیده شده و در سطح استان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم هم در آن آزاد است.
حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مهلت ثبت نام در این مسابقه را تا ۲۰ فروردین ماه ذکر کرد و با بیان اینکه افراد می توانند کتاب راز حجاب را از ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها تهیه و در مسابقه حضوری دهم اردیبهشت شرکت کنند، افزود: ادارات تابعه این اداره کل مسئول برگزاری حضوری مسابقه و ارسال نتایج هستند و پس از جمع آوری پاسخنامه ها به ۴۰ نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.
صفی یاری خاطر نشان کرد: اساس اسلام بر سعادت و خوشبختی انسان نهاده شده و باورهای دین و احکام فقهی اسلامی و اخلاق الهی مربوط به حجاب نیز با همین فلسفه و حکمت حکیمانه الهی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجاب را برای زنان راه سعادت و تاج بندگی دانست و تصریح کرد: در اسلام برای فعالیت های اجتماعی زنان درحوزه های مرتبط با شخصیت فیزیکی و روحی آنان منعی وجود ندارد بلکه در مواردی هم از ضروریات محسوب می‌شود و از طرف دیگر به منظور پیشگیری از هنجاری های اجتماعی ناشی از حضور بی پروا، حجاب را مقرر و بر آن تأکید ورزیده است.
وی با بیان اینکه کتاب راز حجاب به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به چاپ رسیده است، افزود: این کتاب در هفت فصل حجاب در اسلام، حجاب در آیینه تاریخ، حجاب و اخلاق، حجاب در دنیای امروز، حجاب از زوایای گوناگون، بهانه ها و فقه حجاب نوشته شده است.
کتاب راز حجاب تألیف حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به تیراژ ۲۰۰۰ جلد به چاپ نهم رسیده است.

ارسال نظرات