معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ضرورت استقرار مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه در بیله سوار

استقرار مدارس نمونه دولتی متوسطه نخست و دوم یکی از ضرورت‌ها در شهرستان بوده تا دانش‌آموزان بااستعداد از منطقه خارج نشوند و بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل داده و به مدارج بالای علمی برسند.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۶۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهداد عبداللهی خانقاه در همایش کنکور در بیله‌سوار اظهار داشت: برای موفقیت در کنکور باید سه عامل مهم خانواده، مدرسه و دانش‌آموزان به صورت سه ضلع یک مثلث همکاری لازم را باهم داشته باشند و در این بین عامل دانش‌آموز از همه مهم‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید اهداف خود را مشخص کرده و برای رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را بکنند، افزود: هر دانش‌آموز با توجه به توانایی خود روش مطالعه خاص خود را دارد و با در نظر گرفتن این امر باید به امر مطالعه پرداخته و تلاش کند تا حائز رتبه مناسب در کنکور شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با ارائه راهکارها و توصیه‌های لازم انگیزشی برای موفقیت در کنکور بیان کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند و می‌توانند با فراهم کردن فضای مناسب در منزل زمینه را برای مطالعه کیفی دانش‌اموزان فراهم کنند.

وی زمان باقیمانده تا امتحانات کنکور را به 4 بخش تقسیم کرد و گفت: تا اواخر اسفند ماه، تعطیلات طلایی عید نوروز، امتحانات ترم دوم و بعداز امتحانات تا 24 تیرماه زمان امتحانات کنکور شامل این قسمت‌ها بوده که باید برای آنها برنامه‌ریزی توسط دانش‌اموزان انجام شود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار نیز در این همایش از تشکیل چنین همایشی در شهرستان که بی سابقه بوده اظهار خرسندی کرد و افزود: انتظار می‌رود سهمیه تربیت معلم برای دانش‌آموزان منطقه در کنکور افزایش یابد.

علی لطفی تصریح کرد: استقرار مدارس نمونه دولتی متوسطه اول و دوم یکی از ضرورت‌ها در شهرستان بوده تا دانش‌آموزان بااستعداد از منطقه خارج نشوند و بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل داده و به مدارج بالای علمی برسند.

همایش کنکور دانش‌آموزان سال چهارم دختر و پسر با حضور دانش‌آموزان، اولیا، دبیران و مشاوران شهرستان بیله‌سوار و جعفرآباد در محل کانون بعثت بیله‌سوار برگزار شد و راهکارهای لازم در زمینه افزایش رتبه کنکور دانش‌آموزان ارائه شد.

ارسال نظرات