مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی ( ره ) شهرستان سرعین:

جشن نیکوکاری در سرعین برگزار می شود

منصور رجایی گفت: امسال جشن نیکو کاری در شهرستان سرعین با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی در روز 12 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۶۴۵۱۶۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، ستاد برگزاری جشن نیکوکاری با حضور معاونین و کارشناسان اداره و مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی ( ره ) در اتاق جلسه آموزش و پرورش شهرستان سرعین تشکیل گردید .

معاونت پشتیبانی اداره در این جلسه ضمن تبیین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری بیان کرد : در دین مبین اسلام دستورات فراوانی برای کمک به همنوعان و قشر نیازمند جامعه بیان شده است و کمک به دیگران در سفارشات مختلف امامان و معصومین ( ع ) آمده است .

ناصر معینی افزود : جشن نیکو کاری مختص به زمان و ساعت خاصی نمی باشد و اجرای این برنامه ها در راستای تقویت فرهنگ نوع دوستی و ترویج اخلاق احسان ، عطوفت و مهربانی بسیار مناسب و شایسته است .

منصور رجایی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی ( ره ) نیز خاطر نشان کرد امسال جشن نیکو کاری در شهرستان سرعین با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی در روز 12 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس برگزار خواهد شد .

محمد مراد پور معاون پرورشی منطقه نیز از تمهید مقدمات لازم برای برگزاری مطلوب این جشن در مدارس خبر داد و خاطر نشان کرد : آمادگی و هماهنگی لازم برای برگزاری نمادین جشن در یکی از مدارس شهری با دعوت از مسئولین ادارات و خیرین محترم انجام خواهد گرفت .

ارسال نظرات