منتخب اول مردم استان کرمان در انتخابات خبرگان با بیان اینکه برخلاف میل بدخواهان مجلس خبرگان پنجم ولایی‌تر و ارزشی‌تر است، گفت: با این ترکیب می‌گویم که بدخواهان از اینکه کمترین ضربه به عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه وار ...
کد خبر: ۸۶۴۵۱۹۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت‌: با اشاره به نتایج انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در رابطه با انتخابات چند مطلب را لازم می‌دانم که برای همه ملت ایران عرض کنم؛ اول آنکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی هدف مهم جریان انقلاب بود که الحمدالله تحقق یافت و این جای شکر و سپاس از خداوند را دارد.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه هر رأی مردم که به صندوق انداخته شد آری مجدد به نظام اسلامی بود، افزود: از این بابت از تمام شرکت‌کنندگان در انتخابات تشکر می‌کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترکیب مجلس خبرگان آینده، تصریح کرد: بنده در رابطه با ترکیب خبرگان قاطعانه می‌گویم که خبرگان دوره پنجم ارزشی‌تر از چهار دوره قبلی خبرگان است و معنای تفصیل این موضوع این است که تمام این ادوار مجلس خبرگان ارزشی بوده اما این دوره علیرغم میل بدخواهان مجلس خبرگان ولایی‌تر شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بنده قبل از انتخابات می‌گفتم و الان نیز به ضرس قاطع می‌گویم که ملت عزیز ما بدانند مجلس خبرگان ارزشی‌ است؛ کسانی ممکن است جنجال به پا کنند که خبرگان حزبی نیست من هم می‌گویم خبرگان حزبی نیست اما جریان ارزش‌گرایی یک حزب و جناح نبوده بلکه یک جریان خالص و وفادار به انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با ترکیبی که تاکنون اعلام شده این وفاداری به انقلاب در ترکیب خبرگان دیده می‌شود در عین حال یادآور شد: نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح دو فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است ولی آنچه که مایه سپاس از خداوند است اینکه خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با این ترکیب می‌گویم که بدخواهان از اینکه کمترین ضربه به عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه وارد کنند،‌ ناکام هستند.

وی ادامه داد: اینجانب مورد هجمه شدیدترین تخریب‌ها در طول مدت تبلیغات بودم و بنده از سوی آمریکا و انگلیس که بی‌پروا تخریب می‌کردند مورد هجمه قرار گرفتم و از اینکه مغضوب این استکباریان بودم افتخار می‌کنم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انتظار نداشتم برخی افراد جریان اصلاحات کمپانی بداخلاقی شوند، تصریح کرد: با این بداخلاقی‌های این جریان آنها باید خجالت بکشند که از اخلاق صحبت کنند؛ متدینین از جریان اصلاحات در استان کرمان نزد برخی امامان جمعه آمدند و گفتند که آمریکا و انگلیس خاتمی را تخریب می‌کنند و نمی‌خواهند به مجلس برود اما ما حامی او هستیم و بنده نیز از آنها تشکر می‌کنم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه متأسفانه جریان غالب اصلاحات بدترین اقدامات را برای تخریب اینجانب صورت دادند، اظهار داشت: تهمتی نبود که این جریان علیه بنده نگفته باشد ولی رأی نزدیک به ۷۰۲ هزار از مجموع یک میلیون و ۳۰۰ هزار رأی جواب دندان‌شکنی به تخریب‌کنندگان بود و امید است که عبرت گرفته باشند و فهمیده باشند دروغ و تهمت عاقبت خوبی ندارد.

وی تأکید کرد: بنده به جریان اصلاحات می‌گویم که به فکر جریان خود باشید چرا که با این بداخلاقی‌ها و رفتارهای نادرست، این ره که می‌روید به هیچستان است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظرات