خبرهای داغ:
مديركل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد؛
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از تحصیل حدود پنج هزار دانش آموز در 22 مدرسه شاهد و ایثارگر استان سمنان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۵۲۵۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، محمدرضا جهان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت مدارس شاهد استان به لحاظ علمی در جایگاه مناسب و به لحاظ فعالیت های فرهنگی تربیتی در جایگاه عالی قرار دارد اظهار داشت: استقبال اولیا دانش آموزان جهت پذیرش فرزندانشان در مدارس شاهد نشانه عملکرد مثبت مدارس شاهد می باشد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط برای تسهیل تحصیل دانش آموزان ایثار گر، گفت: در مدارس شاهد و ایثارگر خانواده های جانباز، ایثارگر و آزاده نیز می توانند تحصیل کنند، زیرا معتقدیم تحصیل در این مدارس می تواند آرامش را به این قشر از دانش آموزان برگرداند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بااشاره به تحصیل 4805 دانش آموز در22 مدرسه شاهد استان اظهارکرد:2397دانش آموز پسر در11 مدرسه شاهد و2408 دانش آموز دختر نیز در11مدرسه شاهد مشغول تحصیل هستند.

محمدرضا جهان تصریح کرد:اهتمام و توجه ویژه مدارس شاهد و تلاش در جهت تعلیم و تربیت و ارتقای سطح علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر مایه سعادت برای خادمان این عزیزان است که کاری پسندیده و اجر عظیمی دارد.

وی در پایان افزود:تکریم از خانواده های شهداءوظیفه همه ماست چون زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث نشاط وشادابی در جامعه می شود و دانش آموزان امروزکه آیبنده سازان فردای ایران اسلامی قهرمانان دیروز خود را که باعث استقلال این نظام دشده اند را فراموش نمی کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها