فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: کشور تا زمانی که به امنیت و پیشرفت نیاز دارد به تفکر بسیجی و مدیریت جهادی نیازمند است.
کد خبر: ۸۶۴۵۲۷۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فرضعلی گرایلی در مراسم تجلیل از بسیجیان کانون بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت رزمندگان در خط مقدم جبهه اطمینان خاطر و دلگرمی آنان به پزشکان بسیجی بود که با تمام نیرو در خدمت رزمندگان بوده اند و امروز هم امید مستضعفان جهان و جنبش های آزادیخواه به همین تفکر است.

وی ادامه داد: در آن زمان با وجود عدم امکانات، پزشکان بخاطر دارا بودن روحیه بسیجی و با تمام مشکلات به یاری هم‌رزمانشان شتافتند تا به نوعی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به وظیفه شرعی و دینی خود جامه عمل بپوشاند.

گرایلی در خصوص اهمیت بسیجی بودن به کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: کشور تا موقعی که به امنیت و پیشرفت نیاز دارد به تفکر بسیجی نیازمند است و اگر این تفکر در همه عرصه های کشور حاکم شود بسیاری از مشکلات حل می شود لذا تا زمانی که عشق و ایمان بسیجی وجود دارد ما مشکلی نداریم همانطور که در دوران دفاع مقدس این موضوع به همگان ثابت شد.

وی همگان را به مسئولیت پذیری، عمل صالح و در راه رضای خداوند، امید دادن به مردم و توجه خاص به فقرای جامعه دعوت کرد و افزود: موفقیت های کنونی کشور بخاطر نگاه به ظرفیت های درونی است که این موضوع باید تداوم داشته باشد.

دکتر محمدرضا بهروز مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان در حاشیه این مراسم بیان داشت: مشارکت و همکاری بسیجیان جامعه پزشکی و حضور فعال آنان خدمات زیادی را برای مردم به ارمغان آورده که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوان رنگ بیشتری به آن داد.

گفتنی است؛ ویزیت رایگان، برگزاری حلقه های صالحین، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی،حضور فعال در راهپیمایی، اردوهای جهادی و مراسم های مذهبی فرهنگی، دیدار با خانواده های معزز شهداء و جانبازان از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه در سال ۹۴ بوده است.

در پایان این مراسم که در سالن دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد از بسیجیان فعال در کانون بسیج جامعه پزشکی تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها