دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تربت حیدریه:
دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تربت حیدریه با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه مجلس دهم مجلس اصولگرا و انقلابی است، بیان داشت: همچنان صداي مرگ بر آمريکا و مرگ بر انگليس از مجلس آینده شنيده خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۳۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تربت حیدریه بیانیه ای پیرو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

 وَمَا كَانَ رَبُّكَ لِيُهْلِكَ الْقُرَى بِظُلْمٍ وَأَهْلُهَا مُصْلِحُونَ وپروردگار تو اين گونه نيست که شهرها را ويران کند، در حالي که اهل آن مصلحند. آیه (117)سوره هود


حماسه پرشور انتخابات هفتم اسفند بار ديگر تجلي اعتقاد راسخ مردم هميشه در صحنه به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بود، اين حماسه حضور براي چندمين بار موجبات رسوايي و بي اعتباري دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم که در راه دلسرد کردن مردم از آرمان هاي خود به همه نوع ترفندهاي سياسي و امنيتي و اقتصادي دست زده بودند، را فراهم آورد که درمرحله اول بايد اين حماسه ملي را به امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه اي(مدظله العالي) تبريک گفته و در مرحله بعد بي شک پيروز حقيقي انتخابات ملت قهرمان و مردم پيشتاز در انقلاب و حيدري شهرمان هستند که به فضل الهي گامي ديگر در راستاي استواري و سرافرازي کشور برداشتند و
تصويري از يک ملت صبور، مقاوم، مصمم و متعهد در پيش چشم جهانيان به نمايش گذاشتند و نشان دادند که مردم به اين آيه شريف قرآن که گفته است سرنوشت هيچ قومي تغيير نخواهد کرد مگر آنکه خودشان آن را تغيير دهنداعتقاد دارند.

چيزي که تا الان از شمارش آرا ميشود برداشت کرد اين است که از مجلس آينده همچنان صداي مرگ بر آمريکا و مرگ بر انگليس شنيده خواهد شد (ان شاء الله ) و اين خيلي مهم است زيرا دشمن همه تلاشش را به کار بست که مجلسي غرب گرا ايجاد شود.

در بحث خبرگان نيز شمارش آرا در شهرستانها نشان مي دهد که مردم به چهره هاي انقلابي و ليست معتمدين انقلاب راي داده اند و يک پيروزي قاطع داشتند.

ما دانشجويان انقلابي و افسران جوان جنگ نرم، از تمامي کانديداهاي محترم که در فضاي انتخاباتي حساس با هم به رقابت پرداختند و اين رقابت باعث شد که شاهد حضور بيش از85 درصد مردم در پاي صندوق ها باشيم تشکر مي کنيم ولي ديگر مجال مدارا باجهان خواران سنگدل نيست، امروز مردم بصير ما فريب قرآن هاي بر سر نيزه را نمي‌خورند. آمريکا و سگ نگهبانش اسرائيل بدانند که امروز ما گردنه احد را ترک نخواهيم کرد ما افسران باکي از ترکش هاي جنگ نرم آنها نداريم. ما جوانان و افسران بصير اين خطه شهيد پرور وامدار خون فرمانده دلير حاج عبدالحسين برونسي و هفت شهيد دانشجوي شهرستان هستيم که نامشان لرزه بر اندام کفر و کافر مي‌اندازد.

ما از ديار پيشگامان انقلابيم که اگر امروز نيز امام عزيزمان امر کند همانند شهداي مدافع حرم شهيد زمان مي شويم و به نداي حاج قاسم سليماني لبيک گفته و نخواهيم گذاشت حق الناسي از جنس مجلس بر گردنمان افتد و در برابر ديدگان هزار شهيد شهرستان شرمنده شويم..

ما دانشجويان انقلابي و بسيجي اعلام ميداريم با توجه به ائتلافي که در شهرستان صورت گرفته بود و همه با چشم خود صلاحيت اين هيئت ائتلاف را ديديم و راي تک تک مردم شريف اتمام حجتي بود با تمام کساني که مي خواستند اين ائتلاف را زير سوال ببرند.

رقابت بين کانديداهاي شهرمان بسيار سخت و نفس گير و حساس بود؛ رقابتي که ميتوانست به دور دوم کشيده نشود و در همان وهله اول صداي مرگ بر آمريکاي مردم تربت حيدريه به تمام جهانيان مخابره شود ولي ... ولي حال که انتخابات شهرستان به دور دوم کشيده شده ما دانشجويان ارزشي شهرستان از تمامي کانديداهاي محترم اصول گرا خواهشمنديم براي لبيک به نداي رهبر عزيزمان امام خامنه اي (مد ظله العالي) و به گفتمان انقلاب و امام (ره)، همه بزرگواران در جهت حمايت از کانديداي انتخابي اصول گرای مردم مواضع خود را هرچه سريعتر اعلام نمايند تا مصداق حديث امام صادق(ع) باشيم: ( کسي که به اوضاع زمان خود آگاه باشد گرفتار هجوم اشتباهات نمي شود.)

دانشجويان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي شهرستان تربت حيدريه، مه ولات ، رشتخوار ، زاوه .
ارسال نظرات
پر بیننده ها