مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: پیگیری‌هایی در حال انجام است تا بتوانیم در ایام نوروز پروازهای هفتگی عتبات عالیات را در استان لرستان راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۳۱۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد خسروی  در رابطه با اعزام کاروان‌های عتبات عالیات در ایام نوروز اظهار داشت: علاقه‌مندان سفر زیارتی عتبات عالیات لزوماً باید با آغاز پیش ثبت نام از تاریخ 20 تا 27 بهمن ماه در سامانه اینترنتی عتبات عالیات ثبت‌نام و از طریق قرعه‌کشی و مراجعه به سایت اینترنتی کاروان‌های خود را مشخص می‌کردند.

وی افزود: با توجه به اشتیاق مردم برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز، ظرفیت کاروان‌ها برای اعزام سه برابر ایام عادی است ولی به جهت اشتیاق و علاقه زیاد مردم استان، مدیریت سازمان حج و زیارت استان به دنبال گرفتن سهمیه و ظرفیت مازاد است تا در ایام نوروز بتواند نیاز مخاطبان به این سفر معنوی را مهیا کند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه کاروان‌های عتبات عالیات از 20 اسفندماه تا 15 اسفندماه اعزام می‌شوند عنوان کرد: تغییری در هزینه سفر عتبات عالیات ایجاد نشده است.

وی در رابطه با پروازهای هوایی سفر عتبات عالیات خاطرنشان کرد: پروازهای ماهیانه از لرستان به عتبات عالیات انجام می‌شود اما پیگیری‌هایی در حال انجام است تا بتوانیم در ایام نوروز پروازهای هفتگی را راه‌اندازی کنیم.

خسروی بیان کرد: کارهای مقدماتی پرواز هفتگی در حال انجام است به‌ طوری‌که با یک شرکت هواپیمایی صحبت شده است تا بتوانم پروازهای هفتگی را در استان برقرار کنیم.

وی اظهار داشت: استانداری لرستان برای برقراری پروازهای هفتگی عتبات عالیات کمک‌های زیادی انجام داده بنابراین امیدواریم بعد از نهایی شدن بحث زمان پروازهای هفتگی را به اطلاع مردم برسانیم.

ارسال نظرات