عضو ائتلاف اصولگرایان استان لرستان :

بیش از ۷۰ درصد کاندیداهای اصولگرای لرستان منتخب مجلس دهم شدند

عضو ائتلاف اصولگرایان استان لرستان گفت: بیش از ۷۰ درصد کاندیداهای اصولگرای استان لرستان منتخب مجلس دهم شدند که این نشان از وحدت آن‌ها دارد.
کد خبر: ۸۶۴۵۳۱۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،ابراهیم بارانی بیرانوند به حضور حداکثری مردم استان لرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان  رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مردم لرستان حضور بسیار خوبی در انتخابات داشتند و علی‌رغم تبلیغ رسانه‌های بیگانه حدود 70 درصد مشارکت داشته و به وظیفه خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان در وهله نخست انجام وظایف قانونی است افزود: در بحث تصویب قوانین خوب پیشنهاد می‌شود کمیسیونی برای اصلاح قوانین تشکیل شود چراکه قوانین متناقض زیادی در کشور وجود دارد.

عضو ائتلاف اصولگرایان لرستان عنوان کرد: در برخی مواقع بر اساس یک ماده‌قانونی شخصی محکوم و بر اساس ماده‌قانونی دیگری با تفاوت خیلی زیاد همان شخص تبرئه می‌شود که این نقض قانون را می‌رساند که متأسفانه تاکنون حواشی فرصت نداده این بخش از قوانین صلاح شود.

وی وظیفه دیگر نمایندگان را حسن نظارت بر دستگاه‌های مختلف و به‌ ویژه قوه مجریه دانست و بیان کرد: بر اساس قانون برای اینکه قوه مجریه دچار انحراف نشود مجلس به‌ عنوان یک اهرم نظارتی می‌تواند ورود پیدا کند.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: عمدتاً کاندیداها قبل از انتخابات به مردم وعده داده و روی آن مانور می‌دهند بنابراین با انتخاب شدن آن‌ها انتظار می‌رود که وعده خود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه اقلیت باید رأی اکثریت را بپذیرند گفت: هدف همه در راستای اهداف نظام و کمک به مردم است که در این میان هرکسی به روش خود پیش می‌رود ازاین‌رو لزومی ندارد که مسائل اخلاق رعایت نشود.

عضو ائتلاف اصولگرایان لرستان اظهار داشت: هوادارانی که کاندیدا موردنظرشان در این انتخابات موفق شده است در این ایام حرمت ایام فاطمیه را نگه‌دارند و اگر اعتراضاتی هم وجود دارد باید در چارچوب قانون اعتراض کنند.

وی افزود: در جریان فتنه 88 یک عده ادعا کردند که در رقابت تقلب شده  و هشت ماه مملکت را به آشوب کشاندند و در نهایت متوجه شدند که قانون رعایت شده است بنابراین پیشنهاد می‌شود در صورت اعتراض قانونی عمل کنند.

بارانی بیرانوند عنوان کرد: نمایندگان مجلس نهم به‌ طور یقین چهار سال تجربه‌دارند و با مسائل و مشکلات استان دست‌وپنجه نرم می‌کنند بنابراین معقولانه است که نمایندگان مجلس دهم در حوزه هر شهر و استانی از تجربیات نمایندگان دور قبل استفاده کنند و برای تبادل اطلاعات جلساتی به مجمع نمایندگان قبلی داشت باشند.

وی بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی اگر نمایندگان به توصیه‌های مقام معظم رهبری واقعاً عمل کنند خیلی از مشکلات حل می‌شود چراکه اقتصاد درون‌زا و مقاومتی مهم‌ترین راه‌حل بحران اقتصاد کشور است.

عضو ائتلاف اصولگرایان لرستان تصریح کرد: مردم ایران باهوش و استعدادهای خود همواره ثابت کردند که می‌توانند کارهای خیلی شگرفی انجام دهند  بنابراین ازلحاظ اقتصادی اگر واقعاً به جوانان خود متکی باشیم به‌طور یقین پیروزی مانند پیروزی علمی حاصل می‌شود.

وی در رابطه با وحدت اصولگرایان اظهار داشت: طبیعتاً همچنان که اختلاف اصول گریان در سال 92 سبب شد تا رقبا رأی بیاورند امسال نیز وحدت آن‌ها سبب شد تا پیروزی خیلی خوبی به دست آوردند.

بارانی بیرانوند افزود: به‌ عنوان کسی که در مرکز فعالیت‌های اصول گریان استان لرستان فعالیت داشتیم این پیروزی در شرایطی به دست آمد که ازلحاظ مالی دستمان خالی بود اما رقبا تمام امکانات مالی خود را به کار بستند.

وی بابیان اینکه به لحاظ تبلیغات نیز تبلیغات ما در حد فضای مجازی بود گفت: رادیو و تلویزیون ایران نمی‌تواند برای یک‌طرف خاص تبلیغ کند اما رسانه‌های خارجی و استکبار همه در این انتخابات در اختیار یک جناح خاص بود و برای جریان رقیب تبلیغ می‌کرد بنابراین در این شرایط نابرابر تبلیغی، مالی و رسانه‌ای  که قاعدتاً باید رقبا  بالای 70 درصد پیروزی کسب کنند اما این طور نبود.

بارانی بیرانوند خاطرنشان کرد: در این انتخابات در کل کشور اصول گریان حدود 60 درصد و در استان لرستان بالای 70 درصد پیروز شدند که این نشان از وحدت آن‌ها دارد که 50 تا 60 درصد مجلس دهم را اصولگریان شکل می‌دهند.

ارسال نظرات