خبرهای داغ:
جانشین بسیج دانشجویی استان خوزستان با بيان اينكه در اسفندماه تعداد 7 هزار و 470 دانشجوی خوزستاني به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد، گفت: تقويت روحيه خودباوري و ايثارگري از اهداف اردوهاي راهيان نور دانشجويي است.
کد خبر: ۸۶۴۵۳۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،محمدحسین شادمان‌فر، جانشین بسیج دانشجویی استان خوزستان  اظهار کرد: ستاد راهیان نور دانشجویی خوزستان از ابتدای سال تاکنون بیش از 1500 دانشجوي خوزستاني را به مناطق عملیاتی اعزام کرده است.
وی بیان کرد: در اسفندماه تعداد 7 هزار و 470 دانشجوی دیگر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد که 2500 نفر از دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان، 1940 نفر از دانشگاه‌های پیام نور و 400 نفر از مراکز آموزش علمی کاربردی و 3030 نفر از دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی هستند.
شادمان‌فر بيان كرد: هدف اصلی بسیج دانشجویی خوزستان آن است كه تا پایان برنامه 5 ساله ششم توسعه 10 درصد از کل دانشجویان استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

جانشین بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: هدف از اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور تقويت هویت دینی و روحیه خودباوری و استکبارستیزی در دانشجويان است. ما برای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نیازمند ایثارگری هستیم.

وي افزود: به دلیل شاخصه اصلی دانشجويي یادمان شهدای هویزه دانشجويان از آن بازدید می‌کنند و همچنین یادمان شهدای شلمچه نیز دیگر مقصد این اردوها است.

شادمان‌فر افزود: همچنین به منظور گرامیداشت شهدای مدافع حرم دانشجو در خوزستان دو تجمع دانشجویی در روزهای 14 و 21 اسفندماه به ترتیب ویژه دانشجویان دختر در شلمچه و دانشجویان پسر در هویزه صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها