عضو کمیسیون محاسبات،برنامه و بودجه گفت: آزاد سازی قیمت‎ها در جهت رها نمودن خودروسازان نباشد،خودروسازان داخلی همچون بچه لوس اقتصادی شده اند که در برابر فعالیت آنها دولت مخالفت نمی‎کند و هر چه آنها میخواهند انجام می‎دهند خودرو را گران و بی کیفیت عرضه می‎نمایند.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۱۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون محاسبات،برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  با اشاره به اظهارات آقایان نعمت‎زاده زاده و آخوندی در زمینه آزاد سازی قیمت‎ها در بحث خودرو ابراز داشت: آزاد سازی قیمت‎ها نباید در جهت تنگنای اقتصادی برای مردم باشد   راهی برای  ظلم بر مردم نباشد بلکه در جهت مردم باشد این در حالی است که مردم بیش از این نمی‎توانند افزایش بهای خودرو را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه متولیان کارخانه‎های خودروسازی پول بگیران دولت شده‎اند افزود: در شرایط کنونی عده‎ای متولی کارخانه‎های خودرو سازی هستند که دایم از جیب دولت سوبسید می‎گیرند که قابل تحمل نیست.

یوسفیان ملّا خاطر نشان کرد: آزاد سازی قیمت‎ها در جهت رها نمودن خودروسازان نباشد،خودروسازان داخلی همچون بچه لوس اقتصادی شده اند که در برابر فعالیت آنها دولت مخالفت نمی‎کند و هر چه آنها میخواهند انجام می‎دهند گران می‎کنند،بی کیفیت عرضه می‎نمایند.

وی در خاتمه افزود: سازمان‎هایی باید درصدد برخورد با اعمال سلیقه خودروسازان برآید تا بیش از این مردم را مورد هجمه اقتصادی قرار ندهند.

ارسال نظرات