فردا همزمان در سراسر کشور؛

شرکت بیش از 8000 دانش آموز خراسان رضوی در آزمون آیه‌های تمدن در مشهد

بیش از 8000 دانش آموز مقطع ششم ابتدایی از سطح خراسان رضوی فردا در آزمون سراسری آیه‌های تمدن(مبنا) در مشهد شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۶۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
مدیر علمی، تحصیلی و پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: آزمون آیه های تمدن با هدف تربیت دانش آموزان طراز اول انقلاب فردا ساعت 9  صبح با حضور 8 هزار و 158 دانش آموز پایه ششم ابتدایی از سراسر استان در مشهد برگزار می‌شود.

خدیجه اصغری خاطر نشان کرد: از این تعداد شرکت کننده 4 هزار و 985 نفر دختر و 3 هزار و 173 نفر پسر می‌باشند که بصورت داوطلبانه در این آزمون شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه افراد برگزیده در این ازمون از خدمات آموزشی، علمی و مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند، افزود: در این آزمون افرادی که امتیاز بالای 7 هزار را کسب کنند از این خدمات بصورت رایگان استفاده می‌کنند و شرکت کنندگانی که نمره بین 6 تا 7 هزار را کسب از تخفیف 80 درصدی و افرادی که نمره بین 5 هزار تا 6 هزار را به خود اختصاص دهند از تخفیف 50 درصدی برخوردارند.

اصغری اشاره داشت: افرادی که با این آزمون وارد مقطع هفتم ابتدایی می‌شوند در طول سال با برگزاری آزمون‌های علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا در مقاطع بعدی با کسب امتیاز بالا از خدمات مذکور بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ مکان برگزاری این آزمون ویژه برادران در مدارس شاهد ثارالله و آموزشگاه مطهری و ویژه خواهران در مدارس صفورا و ایثار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها