مدیر کل کانون کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهکارهای بالا بردن میزان مطالعه اعضا در اقدام پژوهی مراکز فرهنگی هنری چهار محال و بختیاری بررسی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۷۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری فرزاد رحیمی ازانجام فعالیتهای اقدام پژوهی در مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از اهداف اصلی کانون به شمار می رود گفت: در راستای شناسایی موانع گسترش کتابخوانی برخی از مراکز استان در سال جاری پژوهشهایی با عنوان چگونه می توانیم میل و رغبت به مطالعه را در اعضای گروه سنی مختلف با انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری افزایش دهیم انجام داده اند.

مدیر کل کانون کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان خاطرنشان کرد: این اقدام پژوهی با مشارکت اولیاء اعضای شناسایی شده در مراکز اجرا می شود که پیوند خانواده و مراکز کانون از دیگر دستاورد های اجرای این طرح است.

رحیمی افزود: در راستای اجرای این پژوهش مرکز فرهنگی هنری هفشجان با برقراری تعامل میان اولیاء و مربیان مرکز و اجرای طرح «خانواده کتابخوان» و انجام فعالیتهای فرهنگی به شیوه ی پیوستاری و در قالب طرح های کارگاهی و «کتابچه های کتابخوانی» سعی در هموار کردن مسیر مطالعاتی اعضا نموده است و تاکنون نیز بازتاب های قابل توجهی از این طرح بدست آورده است.

وی با اشاره به این که این طرح با مشارکت 22خانواده انجام گرفته است اظهار داشت: در سالهای آتی این طرح به صورت گسترده تر در مراکز کانون انجام خواهد شد.

ارسال نظرات