رئیس سازمان ورزش بسیچ در افتتاحیه دوره آموزشی ارتقای توانمندی های مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی رشته تیراندازی گفت: در برنامه 5 ساله ششم ورزش بسیج در مبحث آموزش به دنبال تربیت نیروهای متعهد، متخصص و متدین بر طبق دیدگاه حضرت آقا هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۱۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، افتتاحیه دوره آموزشی ارتقای توانمندی های مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی رشته تیراندازی برگزار در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی برگزار شد.

سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج در افتتاحیه این دوره آموزشی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام درباره رشته تیراندازی گفت: در دین مبین اسلام، تیراندازی یکی از اولویت هایی است که هر فرد مسلمان طبق آیه قرآن «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِباید» آن را باید فرا بگیرد و مجهز به سلاح های روز باشد و هر زمان آمادگی کافی برای مبارزه با دشمنان داشته باشد.

سردار یزدانی افزود: بر همین اساس بسیج که همواره ماموریت حفاظت از دستاوردهای انقلاب را بر عهده داشته است در برنامه 5 ساله ششم برای توسعه رشته تیراندازی روی رشد سخت افزاری و هم رشد نرم افزاری و آموزش نیروی انسانی این رشته برنامه ریزی کرده است. در برنامه 5 ساله پنجم به رغم تلاش هایی که صورت گرفت، نتیجه دلخواه حاصل نشد و همین ما را مصمم تر کرد تا در برنامه 5 ساله ششم با نگاه عمیق تری به توسعه ورزش تیراندازی در بسیج بپردازیم.

رئیس سازمان ورزش بسیج در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع آموزش خاطر نشان کرد: آموزش و یادگیری پایه و اصل ورود به هر کاری است و ما باید به جایی برسیم که هرچیزی به سمت و سوی آموزش هدایت و همه برنامه های ما منجر به یادگیری مخاطبان شود.این یادگیری و نحوه اجرای آن در موضوع آموزش تعریف شده است.

وی تاکید کرد: ما در تلاش هستیم که در برنامه 5 ساله ششم در مبحث آموزش به یک نقطه مطلوب از دیدگاه بسیج و حضرت آقا که همانا تربیت نیروهای متخصص، متعهد و متدین است برسیم.
ارسال نظرات