شیدا و قمر - کاباره و ایسنا!

اجرایی که رادیو فردا ارگان خبری وابسته به سازمان CIA را به وجد آورد!
کد خبر: ۸۶۴۵۵۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

ارگان خبری وابسته به جهاد دانشگاهی که پیشتر با اعلام خبر فوت این خواننده‌ی زن برنامه‌ی تشییع وی را اعلام کرده بود ، گزارش کوتاهی از حضور پری ملکی و هنگامه اخوان در مراسم تشییع وی داد!

ایسنا نوشت:« ، شیدا جاهد که مدت‌ها از بیماری سرطان رنج می‌برد، شامگاه 9 اسفندماه از دنیا رفت و پیکرش امروز از مقابل بیمارستان «لاله» به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.در مراسم تشییع این هنرمند(!)، چهره‌هایی مانند هنگامه اخوان، پری ملکی، سهیلا پورگرامی و ژیوار شیخ‌الاسلامی که از چهره‌های فعال در حوزه موسیقی بانوان هستند، حضور داشتند. شیدا جاهد یکی از فعالان موسیقی بانوان پس از انقلاب اسلامی (!!) بود که کنسرت‌هایی را برای بانوان برگزار می‌کرد و همین‌طور آلبوم‌هایی را نیز به‌صورت همخوانی منتشر کرد. »

لازم به ذکر است هنگامه اخوان همان آوازه‌خوانی است که 23 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران و در دوران اصلاحات کنسرتی را در سیدنی استرالیا به یاد اولین زن کاباره‌ای و آوازه‌خوان ایران یعنی قمرالملوک وزیری اجرا کرد!اجرایی که رادیو فردا ارگان خبری وابسته به سازمان CIA را به وجد آورد!قمر نخستین زن خواننده و کاباره‌ای ایران است که صدایش ضبط شده است. او برای اولین بار بدون حجاب روی صحنه رفت!قمر همان فردی است که بی بی سی فارسی از وی با عنوان صدایی که تابو‌ها را شکست یاد می کند!!

ارسال نظرات
آخرین اخبار