فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

ایجاد نمایشگاه دائمی پوشاک و البسه متناسب با فرهنگ دینی در استان زنجان

در راستای ارائه الگوی پوششی متناسب با فرهنگ دینی نمایشگاه دائمی پوشاک و البسه در استان زنجان دایر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۸۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اجرای تصمیمات گرفته شده در جلسات گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدامات لازم برای ساماندهی ویترین‌های مغازه‌ها و بازارهای استان زنجان در حال انجام است.

سردار جهانبخش کرمی افزود: هریک از دستگاهها موظف هستند که در راستای ساماندهی ویترین‌ها اقدام کنند و در این راستا برنامه‌های هریک از این دستگاهها برای ارسال به ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر برای سال 95 باید آماده شود.

وی تاکید کرد: موضوع ساماندهی تنها نباید در سال جاری مورد توجه باشد و استمرار آن در سال آتی نیز ضروری است.

کرمی با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ دینی و رعایت عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: در تلاشیم در راستای ارائه الگوی پوششی متناسب با فرهنگ دینی نمایشگاه دائمی پوشاک و البسه در استان زنجان دایر کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد امر به معروف عنوان کرد: مشکلات بومی و محلی موجود در استان زنجان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای اجرا در سال 95 نوشته شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: با نزدیک شدن به پایان سال باید عملکرد هریک از دستگاهها در قالب کتابی جمع‌بندی شده و به دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال شود.

وی اظهارداشت: ساماندهی ویترین مغازه‌ها در استان زنجان منوط به برنامه‌های عملیاتی امسال نبوده و باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد چراکه تحقق این برنامه یکی از تأکیدات ستاد مرکزی امر به معروف است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی و رسیدن به اتفاق نظر برای اجرای طرح‌های اتخاذ شده از جمله مهمترین برنامه‌های این ستاد است که در این راستا باید مشارکت دستگاههای استانی در عرصه عملیاتی شدن این طرحها را شاهد شویم.

ارسال نظرات