سرهنگ کریم نوری گفت: ‌در راستای افزایش امنیت در شهرستان و مبارزه با سوداگران مرگ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان مشگین‌شهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سرهنگ کریم نوری، فرمانده انتظامی مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش و همت ماموران مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر افزود: این میزان مواد مخدر در یک خودروی پیکان جاسازی شده بود که در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند این میزان تریاک خالص را از خودروی مورد نظر کشف کنند.

وی تصریح کرد:‌ در این زمینه ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی در شهرستان شدند تا نسبت به جرائم مرتکب‌شده آنها رسیدگی لازم انجام شده و بتوانیم با برخورد با این افراد زمینه کاهش چنین جرائمی را در شهرستان فراهم سازیم.

نوری با قدردانی از همکاری و تعامل مردم با ماران نیروی انتظامی بیان کرد:‌ تعامل و همکاری مردم با ماموران نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر زمینه‌ساز تسریع در برخورد با متخلفان و مجرمان در سطح شهرستان شده و زمینه برای برای ایجاد جامعه‌ای سالم‌تر و عاری از آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اقدامات موثر و سازنده‌ای انجام می‌شود که نتیجه این امر کشف و ضبط مواد مخدر و دستگیری قاچاقچان و متخلفان در این امر است که خبرهای خوش در این زمینه برای مردم در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: نیروی انتظامی شهرستان با تمام توان اقدامات خود را در راستای مبارزه با سواداگران و کاهش قاچاق مواد مخدر در شهرستان انجام می‌دهد و اقدامات در این زمینه تداوم می‌یابد.

ارسال نظرات