خبرهای داغ:
فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 500 نفر از بسیجیان گردان های امام حسین(ع) به مدت سه روز در اردوی تاکتیکی دفاعی مدافعان ولایت حضور دارند.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۰۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

رجب زاده فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی هدف از برگزاری اردوی تاکتیکی دفاعی مدافعان ولایت را آمادگی رزمی نیروها در جهت مقابله با تهدیدات دشمنان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه قریب به یک هزار و 500 نفر در این برنامه حضور دارند، عنوان کرد: گردان های یکم، یازدهم و دوازدهم امام حسین(ع) بسیج که زیر مجموعه تیپ هستند این رزمایش را اجرا می کنند.

فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: اقدامات همراه با آمادگی های رزمی، امنیتی و دفاعی همراه با انفجارات بر علیه دشمن فرضی انجام می شود که آموزش تئوری و امور عملیاتی را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از 12 اسفند ماه جاری آغاز و تا 14 اسفند در منطقه عمومی سیوجان در ارتفاعات بوکی ادامه دارد .

رجب زاده ادامه داد: این تیپ به دلیل مردم پایه بودن جنبه بسیجی محوری دارد و باتوجه به لزوم آمادگی بسیجیان برای دفاع نظامی در برابر دشمن، تاکنون تمرینات و آموزش های زیادی دیده اند.

فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در هر شهرستانی که گردان امام حسین(ع) دارد در طول سال برنامه و آموزش های متعددی برای بسیجیان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع 4 هزار نفر نیرو در این زمینه آموزش دیده اند و در رزمایش مشارکت دارند و این مرحله نهایی کلیه عملیات ها است.

انتهای پیام /12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها