سردار جعفری:

برخی عوامل داخلی بزرگترین تهدید برای انقلاب و نظام هستند

فرمانده سپاه پاسداران بیان داشت: عوامل داخلی که علیه انقلاب و نظام اقداماتی را انجام می‌دهند و با ولایت فقیه به مخالفت برمی‌خیزند بزرگترین تهدید هستند.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۲۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد در حال برگزاری است با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به درک مفاهیم قرآنی اظهار داشت: ایشان در فرمایشات خود به تربیت حافظان قرآنی مکررا اشاره کرده‌اند که این تکرار مکررات نشانگر این است که تعمیق مفاهیم قرآنی یکی از نیاز‌های اساسی جامعه است.

وی در ادامه تدبر در مفاهیم و محتوای قرآن را مهم‌ترین راهکار دفاع از ارزش‌ها و تداوم نظام و انقلاب عنوان کرد.

سردار جعفری اشاره داشت: دشمن به دلیل گسترش اسلام و بیداری اسلامی روز به روز احساس خطر بیشتری می کند لذا توطئه‌های پیچیده‌ای علیه انقلاب و اسلام طراحی می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی همان کاری است که سید الشهدا(ع)  در تاسوعای کربلا انجام دادند و به قول حضرت امام(ره) این راهی است که تمامی امامان معصوم(ع) در این راه شهید شدند.

وی خاطر نشان کرد: تهدید دشمن از حالت نظامی به تهدید نرم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رسیده است چرا که دشمن می‌داند تهدید نظامی و امنیتی علیه انقلاب و ملت ایران کارساز نیست.

وی عوامل داخلی را که علیه انقلاب و نظام اقداماتی را انجام می دهند بزرگترین خطر و تهدید دانست و گفت: این عده، اعتقادی به استمرار انقلاب اسلامی ندارند و به مخالفت با ولایت فقیه برمی‌خیزند.

سردار جعفری در ادامه با اشاره به اینکه فلسفه وجودی انقلاب بر اصل ولایت فقیه و رهبری استوار است، افزود: امام راحل در این باره فرمودند که اگر این جمهوری شکست بخورد اسلام شکست خورده و این جمهوری بدون انقلاب اسلامی معنا ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها