فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: 220 نفر از بسیجیان حوزه های محلات ناحیه مقاومت بسیج گناباد در تعطیلات نوروزی به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۲۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در جلسه ستاد راهیان نور گناباد که در محل سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد، گفت: هر ساله جمعی از بسیجیان گنابادی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 750 نفر از بسیجیان شهرستان گناباد به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند و تا پایان امسال 120 دانشجوی بسیجی گناباد از 4 مرکز آموزش عالی به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند.

ابراهیم زاده در خصوص اعزام اردوی راهیان نور در تعطیلات نوروزی گفت: بر اساس سهمیه ابلاغی به شهرستان گناباد، 220 نفر از بسیجیان گنابادی در تعطیلات نوروزی به مناطق جنگی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه همشهریان گنابادی با وسایل نقلیه شخصی نیز می توانند در مناطق جنگی حضور پیدا کنند، تصریح کرد: در این خصوص با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده به سپاه گناباد، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ معرفینامه برای اسکان در مناطق جنگی، به معاونت اردویی و گردشگری ناحیه گناباد مراجعه نمایند.

محمدعلی نبی پور، فرماندار گناباد نیز در این جلسه گفت: اردوهای راهیان نور علاوه بر اینکه بر اساس آموزه های دینی و مکتب شیعه دارای اهمیت خاصی می باشد، برای تقیوت ملی گرایی و ملیت ایران در میان آحاد مردم بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی افزود: هر اقدامی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور صورت گیرد، کم است چرا که انقلاب اسلامی بر پایه ایثار و شهادت بنا شده است و علاوه بر آن ایثار و شهادت از بنیاد های اساسی مکتب تشیع می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها