مسابقات قهرمانی و انتخابی پرس سینه با لوازم باشگاه های در استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیات ورزش پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: رقابت های قهرمانی و انتخابی پرس سینه با لوازم باشگاه های روز جمعه 14 اسفند ماه سال جاری در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

مهران زرگری افزود: مسابقات انتخابی پرس سینه با لوازم باشگاه های استان زنجان در بخش مردان و رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیش بینی این است که بیش از 130 ورزشکار در این رقابت ها که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد شرکت کنند.

زرگری با بیان اینکه شش داور مجرب و توانمند این پیکارها را قضاوت خواهند کرد افزود: از وجود ورزشکارانی که هفته جاری در کلاس داوری درجه سه زنجان شرکت داشتند و در آزمون کتبی موفق به کسب نمره قبولی شدند بطور آزمایشی و با انجام تست در این مسابقه به عنوان داور استفاده خواهد شد.

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: این رقابت ها با هدف انتخاب ورزشکاران شاخص و شایسته تر جهت اعزام به پیکارهای قهرمانی پرس سینه با لوازم کشور که از 18 تا 22 در ایلام برگزار خواهد شد، انجام می گیرد.

زرگری افزود: این پیکارها در 9 دسته وزنی مختلف و در چهار رده سنی برگزار خواهد شد و به حتم شرکت تیم زنجان در این مسابقات نیز منوط به تامین منابع مالی است.

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان سطح ورزشکاران این رشته ورزشی زنجان را خوب ارزیابی و تصریح کرد: ورزشکارانی که به رکوردهای کشوری نزدیک باشند و کمیته فنی هیات نیز آنها را تایید کند به این پیکارها اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات