معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی زنجان:
صنایع کوچک از جمله فرصت‌هایی است که ‌می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال و استفاده از فرصت‌های موجود در سطح یک منطقه در راستای بهره‌وری مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۴۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت:‌ صنایع کوچک از جمله فرصت‌هایی است که ‌می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال و استفاده از فرصت‌های موجود در سطح یک منطقه در راستای بهره‌وری مورد استفاده قرار گیرد.

افشین جعفری افزود: طی دو سال گذشته و با رویکرد جدی شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان اقدامات قابل توجهی در این زمینه در سطح استان صورت گرفته است

وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به 40 واحد صنعتی به میزان 82 میلیارد ریال و بهره‌برداری از 153 واحد صنعتی با اشتغال دو هزارو 269 نفر با سرمایه‌گذاری بیش از سه‌هزار میلیارد ریال، از جمله اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر بوده است.

جعفری با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی یکی از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار این شرکت قرار دارد، تاکید کرد:‌ برگزاری تورهای صنعتی، فرصتی است که طی آن سرمایه‌گذاران با ظرفیت واحدهای تولیدی دیگر آشنا می‌شوند، زیرا در بسیاری از موارد و به دلیل عدم وجود اطلاع کافی از توانمندی استان حتی توانمندی واحدهای صنعتی همجوار با هم در یک شهرک صنعتی، واحدها ملزومات مورد‌نیاز خود را با هزینه سنگین ناشی از حمل و نقل، از استان‌های همجوار تهیه می‌کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به عمده‌ترین مشکلاتی که واحدهای صنعتی کوچک را تهدید می‌کند، گفت:‌ برخی از مشکلاتی که واحدهای صنعتی کوچک را تهدید‌ می‌کند مواردی از جمله افزایش ضایعات تولید، افزایش قیمت تمام شده، کمبود نقدینگی، مشکلات مدیریتی و بازاريابي محصول هستند که با بررسی‌های صورت گرفته عمده‌ترین مشکل صنایع کوچک در سطح استان کمبود نقدینگی بوده است.

ارسال نظرات