خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

ریشه هرج و مرج در ساخت و ساز، نبود برنامه علمی منسجم است

استاندار آذربایجان شرقی ساعاتی پیش در نخستین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه باسمنج، گفت: ریشه هرج و مرج در ساخت و ساز منطقه باسمنج، نبود برنامه علمی منسجم و مدون است.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۴۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده با انتقاد از خرید و فروش های غیرمجاز منطقه باسمنج و فراوانی بنگاه های املاک در این منطقه، اظهار علاقه مندی کرد: نقش جدیدی برای منطقه باسمنج تعریف شده و این شهر در کنار تبریز، دارای جایگاه ویژه ای باشد.

وی با تاکید به اینکه هیچ اقدامی نباید بدون بررسی علمی انجام شود، اظهار داشت: از این همایش انتظار داریم تا تعریف کنند در طول برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت چه کارهای می توان برای توسعه پایدار منطقه باسمنج انجام داد.


جبارزاده با اشاره به سند توسعه استان، خاطرنشان کرد: در این سند توسعه، یکی از قطب های گردشگری استان، شهر باسمنج خواهد بود.

وی خاوران و باسمنج را از تنها فرصت های باقی مانده برای نفس کشیدن کلانشهر تبریز نام برد و بیان داشت: باید قدر وجب به وجب این مناطق را بدانیم و اجازه ندهیم بدون مطالعه علمی، کار و اقدامی در این مناطق صورت گیرد.


نخستین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه باسمنج تبریز، با حضور جمعی از اندیشمندان و مسئولان کشوری و استانی، هم اکنون در تالار وحدت دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها