از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز ؛
در هفته بیست و دوم و پایانی از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد تیم آتیه حساب کرج را شکست داد تا قهرمان بلا منازع لیگ فوتسال استان البرز شده و ضمن کسب سهمیه لیگ دسته ۳ فوتسال کشور رکوردارهای جالبی را از آن خود کند.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۶۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ؛ در هفته بیست و دوم و پایانی از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد تیم آتیه حساب کرج را شکست داد تا قهرمان بلا منازع لیگ فوتسال استان البرز شده و ضمن کسب سهمیه لیگ دسته ۳ فوتسال کشور رکوردارهای جالبی را از آن خود کند.
بر اساس این گزارش؛ در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ فوتسال استان البرز فصل ۹۵ _ ۹۴ تیم از پیش قهرمان شده ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل آتیه حساب کرج با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد تا ضمن تثبیت قهرمانی خود در فصل ۹۵ _ ۹۴ فصل بعد باید خود را برای حضور در لیگ دسته ۳ کشور آماده کند.
این بازی که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار میشد  و تنی چند از مسئولین کمیته فوتسال و تربیت بدنی استان البرز و شهرستان نظرآباد نیز حضور داشتند برای تیم ستارگان آرش کاملا تشریفاتی بود تا جایی که بازیکنان ستارگان آرش اکثر دقایق بازی را به سبک power play و استفاده از سیستم پنج نفره بازی کردند و توانستند ۴ گل به تیم حریف بزنند که گل های این تیم را محمد مطهری ، مسعود توده زارع ، حمید توده زارع و از همه مهم تر اینکه گل چهارم را محمد مامانی دروازه بان خوش نقش ستارگان آرش به ثمر رساندند.
گفتنی است ؛ در این دوره از مسابقات تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد با ۴۷ امتیاز قهرمان ، تیم تکنوجهان کرج با ۳۸ امتیاز نایب قهرمان و تیم دانشگاه پیام نور کرج با کسب ۳۷ امتیاز مقام سومی را از آن خود کرد. همچنین علیرضا محمدی با ۲۲ گل زده عنوان گلی و محمد مامانی دروازه بان ستارگان آرش با کمترین گل خورده عنوان بهترین دروازه بان فصل را از آن خود کردند.
در پایان نیز شایان ذکر است ؛ به هر کدام از تیم های اول تا سوم فقط یک عدد کاپ و یک عدد لوح تقدیر آن هم برای باشگاه ها اهداء شد و از دادن جوایز و حکم های قهرمانی به یکایک بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها ممانعت بعمل آمد تا جایی که در همه جای دنیا و حتی در مسابقات محلی به تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های اول تا سوم جوایز و لوح های تقدیری اهداء میشود حال آنکه مسابقات لیگ برتر فوتسال استان البرز باشد و تیم های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ دسته ۳ کشور راه می یابند.
به هر حال این سؤال در ذهن همگان ایجاد شده است که مسئولین کمیته فوتسال استان البرز با این کار خود چه چیزی را میخواستند ثابت کنند در جای خود جالب است و محمد مامانی دروازه بان ستارگان آرش در همین راستا به خبرنگار بسیج استان البرز گفت :وقتی مسئولین فوتسال استان البرز برای یک فصل و ۲۲ بازی تلاش و تمرینات شبانه روزی بازیکنان بهاء نمیدهند و یک جایزه و لوح تقدیری بعنوان یادبود اهداء نمیکنند با چه انگیزه ای باید راهی لیگ دسته ۳ کشور شد و نماینده شایسته ای برای فوتسال استان البرز بود ؟؟؟!!!!!!
البته در پایان باید به این نکته اشاره کرد و آن این است که ؛ دو تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد و تکنوجهان کرج باید در فصل ۹۶ _ ۹۵ بعنوان نماینده های فوتسال استان البرز در لیگ دسته ۳  فوتسال کشور فعالیت کنند با چه انگیزه ای میتوانند راهی مسابقات شوند در نوع خود جالب است و کاملا بحث برانگیز.
خبرنگار :ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات