خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 6 تبریز در برنامه تلویزیونی «شهریمیز»، گفت: منطقه غرب تبریز به علت داشتن سه مسیر ورودی زمینی، ریلی و هوایی ورود گردشگر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طرحهای ویژه ای برای استقبال از میهمانان نوروزی اتخاذ خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۸۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیاوش مکانی با اشاره به برنامه های این منطقه برای سال 95، اظهار کرد: اولویت برنامه های منطقه 6 و اختصاص بودجه در سال آینده، با توجه به دستور شهردار تبریز برای ایجاد نشاط اجتماعی و ایجاد فضای مناسبی زندگی مردم، تکمیل کارهای عمرانی مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی تکمیل طرح های ناتمام سال 94، ساخت المان ورودی شهر، زیباسازی ورودی مرند،-تبریز، اصلاح کانال ایلی سو، ساخت پارک آب و آتش و خدمات محله ای را جزو برنامه های سال آینده برشمرد.

مکانی افزود: در ورودی جاده مرند-تبریز با راه اندازی ایستگاه بهاری، نظافت و زیباسازی منطقه، نصب المانهای نوروزی، توزیع پکیج راهنمای مسافر، ساخت پنج دستگاه سرویس بهداشتی و همچنین هماهنگی با مساجد سطح حوزه، تدابیر لازم برای استفاده مناسب مسافران اتخاذ خواهد شد.

وی درخصوص مشکلات اهالی شهرک صنفی صنعتی مایان، خاطرنشان کرد: برای حل دو مشکل عمده اهالی و اصناف فعال این شهرک، تاسیسات زیربنایی، آب و برق و همچنین تصویب کاربری مایان در کمیسیون ماده 5 اقدام شده، در زمینه حل مشکلات زیربنایی به توافقاتی رسیدیم و تا اواسط سال 95 این مشکلات حل می شود.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه کانال آب سطحی ایلی سو گنجایش ظرفیت هدایت آبهای سطحی تبریز را ندارد، اظهار امیدواری کرد: طرح هایی ارائه شده که در حال تهیه و تصویب نهایی است تا با نظر مثبت آب منطقه ای، در سال 95 اجرای آن عملیاتی شود.

شهردار منطقه 6 تبریز با اشاره به مشکلات و کمبودهای اهالی شهرک صیاد شیرازی، گفت: شهرداری در این زمینه برای سهولت جابجایی و حمل و نقل اهالی تلاش هایی انجام داده که با تاکید شهردار تبریز، در آینده ای نزدیک با مسیرگشایی، دسترسی این شهرک حل خواهد شد.

ارسال نظرات