خبرهای داغ:

خاک‌سپاری 8 شهید گمنام در باغ‌ موزه دفاع‌ مقدس آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از خاک‌سپاری هشت شهید گمنام در باغ موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۱۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عادل عساکره ظهر امروز در نشست بسترسازی تشییع پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این شهرستان، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه در این شهرستان اظهار کرد: هشت پیکر گلگون‌کفن شهدای گمنام برای خاک‌سپاری روز بیستم اسفندماه وارد آبادان می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌ از این قرار بود این شهدا در تاریخ سوم دی‌ماه گذشته در محل باغ موزه دفاع مقدس آبادان به خاک سپرده شوند، اما به دلیل وجود بحث انتخابات این موضوع به پس از این رویداد موکول شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: در طراحی باغ‌ موزه توسط هیئت‌ امنای آن، مکان دفن این شهدای گران‌قدر جانمایی شده بود و این شهدا در مکان مشخص شده به خاک سپرده خواهند شد.

عساکره افزود: در فضای مجازی شایعه شده بود که تصمیم بر خاک‌سپاری این شهدا در آبادان وجود ندارد، در حالی که چنین موضوعی صحت نداشته و تنها به دلایلی که با موضوع انتخابات مرتبط است، این مراسم به تأخیر افتاد.

وی روز بیستم اسفندماه جاری را زمان ورود این شهدا به آبادان عنوان کرد و گفت: از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه 20 اسفندماه، در میدان ورودی آبادان مراسم استقبال از این شهدای گران‌قدر را در دستور کار خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به پیش‌بینی دو برنامه برای وداع با شهدا در آبادان، چوئبده و اروندکنار، عنوان کرد: شب پیش از تشییع این شهدای عزیز در اروندکنار و چوئبده مراسمی در ثنای ورود این شهدا برگزار خواهد شد که باید توسط مسئولان این شهرها برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

عساکره تأکید کرد: در حوزه علمیه و حسینیه ثارالله آبادان نیز شب وداع با شهدا، پیش از تشییع این شهدای گران‌قدر برگزار خواهد شد.

این مسئول در خصوص مسیر تشییع پیکر هشت شهید گمنام، ابراز کرد: مسیر تشییع شهدا از محل مصلای آبادان به طرف باغ‌ موزه انجام خواهد گرفت، در محل باغ‌ موزه نیز مراسمی متشکل از مداحی و سخنرانی همچنین تدفین شهدا را در برنامه خواهیم داشت.

وی در تشریح کمیته‌های ستاد استقبال و تشییع شهدا خاطرنشان کرد: چند کمیته در ستاد استقبال از شهدا پیش‌بینی شده است که متشکل از کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، عشایر، هیئت‌های مذهبی و انتظامات خواهد بود.

 مراسم استقبال از هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز بیستم اسفندماه جاری از ساعت 10 صبح در میدان ورودی آبادان برگزار خواهد شد، این شهدای گران‌قدر روز بیست و سوم اسفندماه در محل باغ‌ موزه دفاع مقدس این شهرستان به خاک سپرده خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار