دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آل سعود از ایران بعد از به اسارت در آوردن تکاوران آمریکایی وحشت می کند، گفت: مطالبه مردم از مسئولان، اقتصاد مقاومتی و امنی تباشد و مجلس و دولت باید در رفع مشکلات اقتصاد و صنعتکشور بکوشند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، محسن رضایی عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و 540 شهید و 3 شهید گمنام در مصلی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دلاورمردی‌های مردمان استان گیلان همیشه زبانزد عام و خاص بوده است.

وی با بیان اینکه امروز رزمندگان گیلانی خارج از مرزها در برابر تکفیری‌ها برای امنیت کشورمان می‌جنگند، افزود: آوازه انقلاب و اسلام و ایران به برکت خون شهدا و شهادت طلبی مردمان آن است.

دبیر تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه امروز ما در منطقه‌ای زندگی‌می‌کنیم در اطرافمان 4 جنگ بزرگ بین وسریه، عراق و تکفیری ها، عربستان و یمن، روسیه و ترکیه و اوکراین با اروپا است، گفت: برخی از تحلیل گران پیش بینی می‌کنند که این جنگ ها به جنگ جهانی سوم بینجامد.

رضایی با بیان اینکه شعاع این جنگ ها به شمال آفریقا کشانده شده است، تصریح کرد: طرف دیگر جنگ در افغانستان است و ایران در وسط این جنگ قرار دارد و بسیاری از مردم ما احساس این جنگ را ندارند.

اقتدار ایران در 8 سال دفاع مقدس کسب شد

وی با بیان اینکه اقتدار ایران در هشت سال دفاع مقدس کسب شده و به همین دلیل کسی نمی تواند چشم طمع به کشورمان داشته باشد، خاطرنشان کرد: آمریکا در یک سال اخیر در ابعاد مختلف عربصستان را علیه ایران تحریک کرد کرد تا ایران کار شتابزده ای انجام دهد.

دبیر تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه وقتی پاسداران ایران با شجاعت و تدبیر تکاوران آمریکایی را به اسارت گرفتند، اظهار کرد: عربستان از ترس اینکه ایران توانسته اربابشان را به اسارت بگیرد ،سکوت کرد و مانند موشی در لانه اش خفه شد.

رضایی با بیان اینکه این اقتدار ایران از شهادت طلبی و تاسی از قران کریم است، افزود: خداوند خریدار خون شهداست و این امر نشان می‌دهد شهادت‌طلبی ارزش بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به شرایط مهم ایران، گفت: باید هوشیار باشیم زیرا توطئه در کمین است و باقی‌مانده راه در زمینه اقتصاد و اشتغال باید برطرف شود.

دبیر تشخیص مصلحت نظام نیمه نخست راه را ایجاد امنیت، دفاع و سیاست در کشور نامیدتصریح کرد: نیمه دوم راه، اقتصاد و اشتغال است که باید مشکلات این حوزه توسط دولت و مجلس برطرف شود.

رضایی با بیان اینکه امروز خط امنیت ایران را دو هزار کیلومتر عقب راندیم که باید این خط حفظ  شود و مسئله مهمی است، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و مراقبت از امنیت ملی در دورتر از مرزهای کشور موضوع بسیار مهمی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید اجازه دهیم ناامنی‌های منطقه به نفع یکی از قدرت‌ها تمام شود، اظهار کرد: اگر دشمن در منطقه موفق شود و آنجا را تصاحب نماید به سمت ایران خواهد آمد.

رضایی با بیان اینکه ایجاد امنیت در منطقه باید در دستور کارقرار گیرد تا آتش‌ها خاموش شود، افزود: اگر آتش‌ها خاموش نشود و کشورهای تجاوزگر همچنان به سمت جلو حرکت کنند، این ناامنی وارد ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای شعار می‌دهند که رزمندگان ایرانی نباید در خارج از مرزها به دفاع بپردازند، گفت: کسانی که شعار می‌دهند اگر دشمن وارد مرز ما شد آن موقع پاسخگو هستند.

شهدای مدافع حرم، شهدای خط دفاع از امنیت ملی هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، شهدای خط دفاع از امنیت ملی هستند، تصریح کرد: امروز خط امنیت ایران را 2 هزار کیلومتر دورتر از مرزهایمان کرده‌ایم.

رضایی با بیان اینکه مراقبت از امنیت ملی در بیرون از مرزها مسئولیت بسیار سنگینی است، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید با احساس مسئولیت در اقتصاد تلاش کنند و پیله ابریشم، چای و صیادی کلیکا را دوباره در گیلان به رونق بیندازند.

وی با بیان اینکه در بعد اقتصاد و امنیت باید مشکلات حل شود و در کشور دعوا راه نیندازند و وقت کسی را نگیرند، اظهار کرد: مردم می‌توانند از مسئولان کشوری، اقتصاد مقاومتی و امنیت را مطالبه گری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بعد از 300 سال خرابی، یک جهاد بزرگ را شروع کرده‌ایم، افزود: امروز روز بیداری و فداکاری بزرگ است و باید این راه شروع شده را به نتیجه برسانیم.

رضایی با بیان اینکه در بسیاری از مسئولان روحیه رفع تکلیف به وجود آمده است که باید این روحیه جای خود را به روحیه جهادی دهد، گفت: نباید ما تحت تاثیرات مختلف از بیرون از مرزها باشیم و دچار شک و تردید گردیم.

مدافعان حرم گیلانی در آزادسازی منطقه نوبل و الزهرا خوش درخشیدند

وی تصریح کرد: پس از امام راحل مقام معظم رهبری در مقابل قدرت‌های بین‌المللی سکان کشور را به‌عهده گرفت و خداوند متعال نعمت ولایت را به ما داده است و ما باید قدر این نعمت را بداینم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نعمت بعدی کشورمان جوانانمان هستند، خاطرنشان کرد: عملیاتی که جوانان ایرانی و به خصوص گیلان در نوبل و الزهرا داشتند بسیار خوش درخشیدند و توانستند مردم شیعه این منطقه را که 4 سال در حصار اسارت گرفتار بودند را نجات دهند.

رضایی با بیان اینکه با خستگی‌ناپذیری راه انقلاب را ادامه دهیم تا به اهداف بعدی برسیم، اظهار کرد: هر زمانی کشور چار مشکل می‌شود دستی غیبی ما را از مشکلات نجات می‌دهد.

ارسال نظرات