آموزشگاه 12 کلاسه چورزق، مدرسه 5 کلاسه روستای تشویر و سالن اجتماعات آموزش و پرورش با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۳۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان در جشنواره خیران مدرسه‌ساز گفت: دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های گران‌بهای یک جامعه و تأمین کننده نیروی انسانی مولد برای توسعه کشور هستند که باید آموزش بهتر و فراهم کردن فضای آموزشی مناسب مورد توجه ویژه قرار گیرد.

علی عسگری با اشاره به اینکه شهرستان طارم دارای 150 باب فضای آموزشی است افزود: تاکنون 36 درصد از فضاهای آموزشی این شهرستان مقاوم‌سازی شدند.

وی تصریح کرد: 50 درصد از فضاهای آموزشی شهرستان طارم نیازمند مقاوم‌سازی و 14 درصد از آنها نیازمند تخریب و بازسازی است.

علی عسگری در مورد استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی عنوان کرد: امسال در این شهرستان سیستم گرمایشی 9 باب آموزشگاه با 54 کلاس درس استانداردسازی شده که در سال آینده نیز این برنامه ادامه می‌یابد.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان بیان کرد: برای تجهیز کلاس‌های مدارس و تهیه وسایل کمک آموزشی شهرستان طارم نزدیک یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با تخصیص آن کلاس‌های بیشتری از امکانات بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به وجود سه پروژه نیمه تمام در شهرستان طارم گفت: آموزشگاه 12 کلاسه چورزق، مدرسه 5 کلاسه روستای تشویر و سالن اجتماعات آموزش و پرورش با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیل می‌شود.

ارسال نظرات